ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل وضعیت ارز لونا و بررسی سرنوشت آن

2022/07/02
18:47
425

انجمن TerraLuna به پیشنهاد بنیانگذار این ارز دو کوون برای احیای پروژه شکست خورده رمزارز در طرحی که منجر به هارد فورک و ایجاد یک بلاک چین جدید به نام ترا ۲ می شود، رأی مثبت داده است. این شبکه از ابتدا و بدون سابقه تراکنش قبلی ساخته خواهد شد. بلاک چین قدیمی ترا به Terra Classic تغییر نام می‌دهد، در حالی که نماد شکست‌خورده LUNA اکنون «Luna Classic» (LUNC) نامیده می‌شود. 
ترا ۲ با توکن‌های لونا قرار است زنجیره‌ی جدیدی را شکل دهد. توکن لونا عمدتاً برای حاکمیت و استیکینگ استفاده می‌شود. در ازای منافع حاصل از کارمزد تراکنش، کاربران این ارز، توکن‌های لونا را در اختیار اعتبارسنج هایی که تراکنش های روی بلاک چین را ثبت و تایید می کنند، می گذارند. این ارز در حقیقت هیچ ارزشی جز استفاده از آن برای ایجاد و بازخرید ۱ UST ندارد.

پیش‌بینی قیمت ارز LUNC توسط کوین‌کدکس نشان داد که ارزش این ارز می‌تواند تا ۳۱ می به ۰.۰۰۰۰۹۱ دلار کاهش یابد.

 پیش‌بینی بلندمدت قیمت توکن LUNC از DigitalCoinPrice نشان می‌دهد که قیمت این ارز می‌تواند در آینده تک رقمی باقی بماند. طبق پیشبینی این پلتفرم، قیمت توکن قدیمی می‌تواند برای بقیه سال ۲۰۲۲ به طور متوسط ​​۰.۰۰۰۱۲۵ دلار باشد، سپس در سال ۲۰۲۳ به ۰.۰۰۰۱۳۵ دلار افزایش یابد و تا سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۱۸۵ دلار برسد. همچنین می‌تواند به طور متوسط ​​به ۰.۰۰۰۱۷۰ دلار در سال ۲۰۲۶ کاهش یابد و سپس تا ۲۰۳۰ به عدد ۰.۰۰۰۴۳۹ دلار برسد.

نظرات پیرامون توکن جدید لونا (که با نام لونا ۲  در Capital.com معامله می‌شود)  نزولی است و تا کنون هیچ پیش‌بینی قیمتی توسط کوین کدکس منتشر نشده است، عرضه این ارز اخیرا انجام شده و معاملات آن نیز از ۲۷ می آغاز شده است.

 با وجود اینکه این ارز اخیرا به بازارها وارد شده است اما DigitalCoinPrice قبلاً پیش‌بینی بلندمدت قیمت لونای جدید را منتشر کرده است که نشان می‌دهد میانگین آن می‌تواند در سال ۲۰۲۲ به ۷.۹۹ دلار برسد و به طور بالقوه به ترتیب به ۸.۸۳ دلار در سال ۲۰۲۳ و ۹.۲۷ دلار در سال ۲۰۲۴ برسد. طبق نظر این پلتفرم، لونا می‌تواند در سال ۲۰۳۰ به قیمت ۲۸.۲۶ دلار برسد.
 پیش‌بینی WalletInvestor برای توکن جدید لونا از همه صعودی‌تر است. پیش‌بینی یک ساله‌ی این وب‌سایت بیان می‌کند که ارز جدید لونا می‌تواند به قیمت احتمالی ۶۳.۳۰ دلار برسد.


منبع : Sinabtc