ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل ارز شیبا: هفته ای مهم پیش روی معامله گران

2022/07/24
17:08
487

قیمت شیبا اینو در یک دوراهی قرار گرفته است و به زودی باید وضعیت خود را مشخص کند. در ادامه‌ی پست به بررسی شاخص های مهم می‌پردازیم.

قیمت شیبا اینو: سقوطی مفتضحانه یا صعودی پرافتخار

تحلیلگران این آخر هفته روند شیبا اینو را بسیار دقیق بررسی می‌کنند. اگر رنج زدن در الگوی مثلثی شکل تایید شود می‌توان انتظار یک صعود ۳۰ درصدی را از این ارز داشت. از طرف دیگر چنین مثلث هایی در نمودار ارزها معمولا یک تله برای معامله گران است و ممکن است در نهایت باعث لیکویید شدن دارایی‌های عظیم معامله‌گران شود.
در حال حاضر قیمت شیبا اینو در محدوده‌ی ۰.۰۰۰۰۱۱۹۷ دلار قرار دارد. این حقیقت که قیمت شیبا اینو هنوز در تایم فریم‌های کوچک تر روند صعودی خود را آغاز نکرده است اولین نشانه‌ای است که ما را نگران می‌کند. علاوه بر این شاخص RSI شیبا اینو نیز در محدوده‌ای قرار دارد که شروع یک روند صعودی را نفی می‌کند.

تحلیل ارز شیبا: هفته ای مهم پیش روی معامله گران

چارت سه روزه‌ی شیبا/تتر 

از آنجایی که معامله‌گرانی که شیبا را پس از یک فیک برک‌اوت در محدوده‌ی ۰.۰۰۰۰۱۳۲۰ خرید اند در حال حاضر ممکن است درگیر سقوط ارزش‌ دارایی هایشان شوند بد نیست که با بعضی از اهداف قیمتی این ارز آشنا شویم. 

اولین هدف در این بازار خرسی رسیدن به ۰.۰۰۰۰۰۹۷۶ دلار است و پس از آن نیز ۰.۰۰۰۰۰۷۵۰ دلار پیش‌روی ما قرار دارد. این به معنی ریزش ۳۵ درصدی ارزش بازار شیبا اینو است. 

رد کردن سناریوی نزولی شیبا تنها به تثبیت قیمت بالای سطح ۰.۰۰۰۰۱۳۲۰ بستگی دارد. اگر این اتفاق بیفتد معامله‌گران باید سریعا پوزیشن‌های شورت خود را رها کنند و منتظر صعود تا محدوده‌ی ۰.۰۰۰۰۱۵۸۰ و همچنین ۰.۰۰۰۰۱۷۵۰ دلار باشند.
 


منبع : fxstreet