ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

فرار شیبا اینو از تقاطع مرگ

2024/02/25
22:55
768

فرار شیبا اینو از تقاطع مرگ

شیبا اینو اخیرا با خروج از مقطع بحرانی ۰.۰۰۰۰۰۹۶ دلار موفق شد تقاطع مرگ را با موفقیت پشت سر بگذارد و از این شاخص نزولی دوری کند. این اتفاق انتظارات بازارگردانان برای تغییر مثبت در مسیر شیبا در بازار را افزایش داد.

شاخص تقاطق مرگ زمانی اتفاق می‌افتد که میانگین متحرک کوتاه‌مدت، که معمولاً میانگین متحرک ۵۰ روزه ی ارز در نظر گرفته میشود از میانگین متحرک بلندمدت، مثل میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ی ارز پایین تر برود.

  این شاخص در بین بازارگردانان به عنوان یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می شود که می تواند فروش عمده را پیش بینی کند. با این حال، در مورد شیبا اینو، حرکت قیمت این ارز به سمت بالا منحرف شد و شیبا توانست از این تقاطع شوم اجتناب کند. اهمیت این اتفاق به این لحاظ بالاست که نشان دهنده تغییری بالقوه در احساسات بازارگردانان و پویایی ارز شیبا در بازار است.

حرکت فعلی قیمت نشان می‌دهد که احتمالا میانگین‌های متحرک شیبا در آینده ی نزدیک در یک جهت حرکت خواهند کرد. در صورت تداوم این روند صعودی، نه تنها از همگرایی میانگین های متحرک و رسیدن به تقاطع مرگ جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند باعث بهبود قابل توجهی در قیمت شیبا شود. 

  احتمال اینکه میانگین متحرک یک ارز از قیمت آن پیروی کند نشان دهنده همسویی احساسات کوتاه مدت بازار با الگوهای بلندمدت است که در حال حاضر برای شیبا اینو به طور قطعی مثبت است.

فرار از این تقاطع مرگ توسط شیبا فرصتی مجدد به بازارگردانان و تریدر ها می‌دهد تا ارزیابی مجددی از چشم انداز شیبا در بازار داشته باشند. به طور معمول، اجتناب از تلاقی مرگ را می‌توان به عنوان سیگنالی برای هولد کردن یا ورود به موقعیت به امید رسیدن به سود درنظر گرفت. علاوه بر این، این اتفاق می‌تواند توجه بیشتری را به شیبا جلب کند، زیرا فعالان بازار کریپتو اغلب به دنبال ارز هایی هستند که در برابر الگوهای نزولی از خود انعطاف نشان می‌دهد.

پرایس اکشن صعودی نشان می‌دهد که میانگین‌های متحرک احتمالاً از این حرکت صعودی تقلید می‌کنند و از تقاطع مرگ فاصله خواهند گرفت. این وضعیت ممکن است منجر به بهبود قابل توجه قیمت شیبا شود.


منبع : U Today