ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

نمودار هفتگی شیبا و احتمال رشد این ارز

2022/03/23
21:18
1585

طبق نمودارهای هفتگی، شیبا به تدریج در یک الگوی مثلثی در حال حرکت است، اما نتوانسته بالاتر از سطح ۰.۰۰۰۰۲۵۵ دلار بسته شود. در حالی که قیمت این ارز به دنبال یافتن نشانه‌های لازم برای شروع یک روند جدید و شکست مثلث است، اندیکاتور RSI نزدیک به محدوده ۵۰ قرار دارد.

این ممکن است نشان دهد که احتمال تثبیت قیمت این ارز درون مثلث قبل از اینکه نمودار قیمتی، مثلث را به سمت بالا یا پایین بشکند، وجود دارد. قیمت شیبا اندکی پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی قیمت ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار در اکتبر ۲۰۲۱ متوقف شد. با قیمت فعلی ۰.۰۰۰۰۲۳۴ دلار، شیبا تقریباً ۷۳.۴۸ درصد نسبت به سقف قیمتی خود کاهش یافته است. 
 
همانطور که بازار در انتظار حرکت بزرگ بعدی خود است، نهنگ های شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته فعال تر شده اند زیرا تعداد تراکنش های بزرگ ۳۵ درصد بر اساس داده های IntoTheBlock افزایش یافته است. جهش در معاملات بزرگ اغلب به فعالیت زیاد در میان بازیگران اصلی ارز یا نهنگ ها اشاره دارد که یا در حال خرید یا فروش هستند. 
 
۱۰۰ دارنده برتر شیبا نیز دارایی موجود در پرتفوی خود را افزایش داده اند، زیرا WhaleStats از افزایش ۱۲۱.۵ درصدی در میانگین موجودی شیبای این دسته از سرمایه گذاران گزارش می دهد. میانگین ارزش شیبای پرتفوی آنها نیز ۱۲۳.۴۷ درصد رشد داشته است. 
 
علاوه بر این، همبستگی شیبا در بازه ۳۰ روزه با بیت کوین حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است که نشان دهنده جدا شدن تدریجی قیمت این ارز از قیمت و نحوه‌ی حرکت بیت کوین است.

یک پردازنده پرداخت‌های غیرحضوری ارز دیجیتال به نام  NOWPayments ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به بازرگانان اجازه می‌دهد تا بخشی از سود دریافتی خود را در شیبا یا دوج کیلر بسوزانند.
به گفته شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی  شیبا، این یک پیشرفت بزرگ برای همه بازرگانی است که در حال حاضر (و در آینده) شیبا را برای پرداخت می‌پذیرند و همچنین به معنای پیشرفت قابل توجهی در مقوله‌ی سوزاندن مقدار بیشتری از شیبا است.
 
سوزاندن به فرآیند حذف دائمی مقدار معینی از ارز های در گردش اشاره دارد. اعتقاد بر این است که افراد با توکن سازی این توکن را کمیاب می‌کنند و بنابراین ارزش آن را در دراز مدت افزایش می‌دهند. 
 
بازرگانان به سادگی می‌توانند درصد دلخواه خود را برای سوزاندن توکن ها انتخاب کنند و سپس NOWPayments به طور خودکار مقدار شیبا یا دوج کیلر را که باید به یک کیف پول غیرفعال ارسال شود، محاسبه می کند.