ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل کاردانو و شیبا و سولانا

2022/03/25
22:39
1315

کاردانو (ADA)

 به‌عنوان یکی از قوی‌ترین عملکردهای این هفته، قیمت کاردانو  ۳۴ درصد افزایش یافت و در این فرآیند به بالای ۱ دلار رسید.  این یک تغییر بزرگ و نشان دهنده پایان احتمالی اصلاح برای کاردانو است.  علاوه بر این، شکستن مرز ۱ دلار یک برد روانی مهم برای خریداران است.

 این روند صعودی در سطح مقاومت ۱.۲ دلار متوقف شد و کاردانو اکنون احتمالاً پس از چنین افزایش سریعی تثبیت شده و استراحت خواهد کرد.  اگر این ارز بخواهد این روند را در آینده حفظ کند، حمایت ۱ دلار بسیار مهم است.

به نظر می رسد که این ارز دیجیتال پس از آخرین دستاوردهای خود در موقعیت قوی برای تثبیت قرار دارد.  کاملاً ممکن است که قیمت برای مدتی بین ۱.۲ دلار و ۱ دلار حرکت کند تا سطح حمایتی قوی و جدیدی برای شروع رشدهای بعدی ایجاد شود.

 سولانا (SOL)

 در یک حرکت بزرگ، مشابه کاردانو، قیمت سولانا به بالای ۱۰۰ دلار رسید که در گذشته به عنوان یک مقاومت کلیدی عمل می کرد.  به طور کلی، سولانا موفق شده است در هفت روز گذشته افزایش قیمت ۱۷ درصدی را تجربه کند.

 اگر این ارز دیجیتال بتواند موقعیت خود را بالای ۱۰۰ دلار حفظ کند، سطوح مقاومت اصلی بعدی ۱۲۰ و ۱۳۰ دلار خواهد بود.  با این حال، بازگشت از این سطح ممکن است سولانا را به ۹۲ دلار برگرداند.  اندیکاتورها صعودی هستند و حجم خرید در طول شکست مقاومت عالی بود.

 اگر سولانا بتواند به سمت سطوح مقاومت بعدی حرکت کند، در این صورت روند قیمت بین فوریه و مارس پایه خوبی را تشکیل می دهد و می تواند به عنوان یک مرحله انباشت تفسیر شود.

 شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو نیز هفته فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و روند نزولی را متوقف کرد و افزایش قیمت ۱۲ درصدی را تجربه کرد. این ارز در حال حاضر به آرامی به سمت مقاومت کلیدی ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار حرکت می کند و حمایت خوبی در بالای ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار پیدا کرده است.

 اندیکاتورها صعودی هستند، اما پس از شکستن روند نزولی، حجم کاهش یافته است.  این امر نیازمند احتیاط بیشتر است زیرا شیبا ممکن است سطح حمایت کلیدی را مجدداً در مسیر خود به سمت محدوده قیمتی بالاتر آزمایش کند. شاخص‌ها قوی به نظر می‌رسند و حداقل در کوتاه‌مدت نشانه‌ای از شروع یک روند صعودی دیده می‌شود.


منبع : Cryptopotato