ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل اتریوم و ریپل

2022/03/25
22:44
352

اتریوم (ETH)

 در یک شکست مقاومت بزرگ، قیمت اتریوم دیروز به بالای ۳۰۰۰ دلار رسید که نشان دهنده بهبود بازار است.  شکستن از این سطح کلیدی روانی یک نقطه‌ی عطف است.  به طور کلی، این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته با ۱۲ درصد افزایش قیمت، عملکرد بسیار خوبی را شاهد بود.

 برای اتریوم مهم است که ۳۰۰۰ دلار را مجدداً آزمایش کند و آن را به عنوان حمایت در آینده نزدیک تأیید کند.  این امر باعث می شود که اطمینان بیشتری نسبت به قیمت فعلی داشته باشیم. مقاومت کلیدی بعدی در ۳۴۰۰ دلار یافت می شود.

 با نگاهی به آینده، اتریوم در موقعیتی قوی برای رهبری بازار در طول این حرکت صعودی قرار دارد. حجم خرید همچنان بالا است و اندیکاتورها صعودی هستند و فضای زیادی برای افزایش قیمت وجود دارد. قیمت بسته شدن کندل روزانه در تأیید شکست بسیار مهم است.

 ریپل (XRP)

ریپل خود را در لبه مقاومت کلیدی ۰.۸۵ دلار می بیند. اگر بتواند بالاتر از این سطح قرار بگیرد، مشابه شکست سطح ۳۰۰۰ دلار اتریوم، می تواند وارد یک روند صعودی پایدار شود.  شرایط بازار همچنان صعودی است، اما مهم است در زمانی که قیمت دقیقاً زیر یک مقاومت قوی قرار دارد محتاط باشیم. با این وجود، ریپل هفته خوبی را پشت سر گذاشت و قیمت آن ۵ درصد افزایش یافت.

 حمایت فعلی در فاصله بسیار کمی با ۰.۷۰ دلار یافت می شود و با توجه به اینکه بازار به صورت کلی در حال افزایش است، بعید به نظر می رسد که ریپل به این سطح سقوط کند. یک پولبک کوچک می‌تواند قیمت را درست زیر مقاومت کلیدی قبل از اینکه خریداران تلاش برای شکست مقاومت را آغاز کنند، ببندد.


منبع : Cryptopotato