ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تجزیه و تحلیل قیمت کوکوین

2022/03/30
21:05
325

با رسیدن به پایان هفته، گاوها دوباره به بازی بازگشته‌اند و بیشتر ارزها بار دیگر در منطقه سبز معامله می‌شوند. بیت کوین و اتریوم  تنها استثنا هستند که به ترتیب ۰.۴۱و ۰.۳۱ درصد سقوط کردند.
توکن کوکوین نتوانست رشد خود را حفظ کند و از دیروز ۱.۱۸ درصد سقوط کرد. در همین حال، در هفته گذشته به بالای ۱۵ درصد افزایش یافته است.

 در نمودار یک ساعته، توکن کوکوین سطح حمایت ۲۰.۸۰ دلار را تشکیل داده است، در حالی که مقاومت در محدوده ۲۱.۹۰ دلار قرار دارد.
در این مورد، معاملات بین سطوح ذکر شده محتمل ترین سناریو باقی می ماند. کاهش حجم معاملات نیز چنین اقدام قیمتی را تایید می کند.
در بازه زمانی بزرگتر، کوکوین از سطح ۲۰.۹۶ دلار گذر کرد و پس از شکست مقاومت در حال تثبیت در این محدوده است.  اگر گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از این سطح نگه دارند، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده شاهد رشد دوباره باشیم.

 علاوه بر این، حجم معاملات خرید افزایش یافته است که تسلط گاوها بر خرس ها را نیز تایید می کند.  با این حال، اگر فروشندگان موفق شوند ابتکار عمل را در دست بگیرند، شکست ۲۰.۹۶ دلار ممکن است منجر به کاهش بیشتر به منطقه در حدود ۲۰ دلار شود.

 در نمودار هفتگی، کوکوین به سقف کانال بالایی در  ۲۳.۵۳۴ دلار نزدیک می شود.  در حال حاضر، باید به منطقه حدود ۲۲ دلار توجه زیادی کرد. اگر کندل بتواند بالای آن ثابت شود، خریداران ممکن است سعی کنند مقاومت را بشکنند و صعود را تا ۳۰ دلار حفظ کنند.  با این حال، ممکن است چند هفته بگذرد تا قیمت به سطح ذکر شده برسد.


منبع : U Today