ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل قیمت بیت کوین

2022/04/03
18:38
848

در حال حاضر گاوها قدرت خود را از دست داده اند و بازار در شرایط نزولی قرار دارد. اگرچه نرخ بیت کوین از دیروز تا کنون ۰.۸۵ درصد کاهش یافته است، اما به صورت کلی تغییرات قیمت در هفته گذشته مثبت ۴.۳۷ درصد بوده است.
در نمودار ساعتی، بیت کوین در وسط کانال بین حمایت ۴۵،۶۵۰ دلار و مقاومت ۴۶،۹۵۳ دلار معامله می شود.  حجم خرید بالا رفته است که انرژی خریداران را تایید می کند.  اگر این افزایش ادامه یابد، بیت کوین ممکن است تا پایان روز به ۴۷،۰۰۰ دلار برسد.
 در بازه زمانی روزانه، بیت کوین از سطح حمایت در ۴۴،۷۷۶ دلار جهش کرده است، که به این معنی است که گاوها قدرتمندتر از خرس ها باقی می مانند.

اگر قیمت بتواند تا پایان هفته در محدوده ۴۶،۰۰۰ تا ۴۷،۰۰۰ دلار باقی بماند، رشد قیمت ممکن است به زودی به منطقه ۴۸،۰۰۰ دلاری منتهی شود.

با دید میان‌مدت، بیتکوین همچنان صعودی باقی می‌ماند، زیرا قدرت گاوها بالای ۴۵،۰۰۰ دلار ثابت شده‌ است.  اکنون، رشد ممکن است به آرامی تا ۵۰،۰۰۰ دلار ادامه یابد زیرا انرژی به اندازه کافی برای رشد بیشتر جمع شده است.  با این حال، ممکن است چند هفته بگذرد تا خریداران به نزدیکترین مقاومت یعنی ۵۲،۰۰۰ دلار برگردند.
بیت کوین در زمان انتشار با قیمت ۴۶،۴۵۱ دلار معامله می شود.


منبع : U Today