ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل بیت کوین: آیا صعود دیگری در راه است؟

2022/04/04
17:42
892

بیت کوین نتوانست از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود عبور کند. این نقطه یک سطح بسیار مهم قیمتی برای بیت کوین بود و این ارز در حال حاضر در زیر آن تثبیت می شود. با این حال، بیت کوین تغییری را تجربه کرد و در تاریخ ۱ آوریل به زیر ۴۵ هزار دلار سقوط کرد و پس از آن دوباره رشد کرد. 
این حرکت ممکن است به عنوان یک پولبک ضروری برای بیت کوین در نظر گرفته شود تا رشد آن از منطقه عرضه بحرانی ۴۶ هزار دلاری را توجیه کند.

تحلیل تکنیکال

برای تداوم این رالی صعودی، بیت کوین باید در بازه زمانی روزانه بالاتر از سطح ۴۷ هزار دلار یک سقف تشکیل دهد.  این تأیید می کند که پولبک معتبر است و ممکن است افزایش قیمت دیگری در راه باشد. سطح مقاومت قابل توجه بعدی حدود ۵۲ هزار دلار خواهد بود، در حالی که سطح حمایت بعدی حدود ۳۷ هزار دلار خواهد بود.

تایم فریم ۴ ساعته

بیت کوین از خط روند بالای کانال مرجع در بازه های زمانی پایین رد شده و به زیر سطح ۴۵ هزار دلار سقوط کرده است. با این حال، قیمت در ایجاد یک کف جدید شکست خورده و ثابت مانده است که نشان دهنده یک سیگنال صعودی واضح است. پس از مرحله رشد قیمت که از سطح ۳۷ هزار دلار شروع شد و تا ۴۸ هزار دلار ادامه یافت، به نظر می رسد قیمت بیت کوین احتمالاً وارد یک دوره تثبیت در محدوده بین سطح مقاومت ۴۵ هزار دلار و ۴۸ هزار دلار شده است. اگر سطح تقاضای ۴۵ هزار دلار شکسته شود، خط وسط کانال و ۳۷ هزار دلار سطوح پشتیبانی خواهند بود. همچنین، اگر قیمت موفق شود از سطح مقاومت ۴۸ هزار دلاری عبور کند، چالش بعدی سطح ۵۲ هزار دلار خواهد بود.


منبع : Cryptopotato