ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل ریپل

2022/04/07
18:36
345

ریپل مانند بیت کوین و اتریوم نتوانست از MA200 روزانه عبور کند و در مسیر نزولی قرار گرفته است.

در بازه زمانی روزانه، پس از اینکه خرس‌ها به خوبی از مقاومت ۰.۹۳ دلار دفاع کردند، توانستند قیمت را به ۰.۷۵ دلار کاهش دهند و قیمت این ارز را  ۱۹ درصد اصلاح کنند. ریپل در حال حاضر بین MA100 روزانه (با علامت سفید مشخص شده) به عنوان حمایت و MA50 (با علامت زرد) به عنوان مقاومت گیر کرده است. 
 
اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای ۰.۸۲ دلار برسانند، منطقی است که انتظار داشته باشیم منطقه مقاومت در ۰.۹۳ دلار دوباره آزمایش شود. در غیر این صورت، منطقه حمایتی ۰.۷ دلار پتانسیل این را دارد که روند را معکوس کند. 
 و این را می توان پایان روند صعودی دانست. 
 
اگرچه اندیکاتور ROC 14 زیر خط پایه قرار دارد، اما همچنان بالای خط صعودی است. به طور کلی، تا زمانی که ریپل حمایتهای ذکر شده را حفظ کند، روند همچنان صعودی است.

در بازه زمانی ۴ ساعته، ریپل در یک مثلث صعودی در نوسان است که از نظر تکنیکال یک الگوی صعودی است. با این حال، در چنین مواقعی باید منتظر خروج از یک طرف بود تا بتوان تصمیم بهتری برای معاملات گرفت.  
اگر قیمت از سمت بالا خارج شود و از مقاومت ۰.۹۳ دلار عبور کند، می توان انتظار داشت که اهداف بالای ۱ دلار لمس شوند. و اگر از پایین خارج شود و از حمایت ۰.۷۲ دلار عبور کند، می توان انتظار داشت که سطح حمایت ۰.۶۲ دلار دوباره آزمایش شود.


منبع : Cryptopotato