ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

آیا زمان رشد بیت کوین فرا رسیده است؟

2022/03/18
16:35
299

رشد رمزارزها در حال حاضر متوقف شده است و بیشتر ارزها در منطقه قرمز قرار دارند. بیت کوین نیز بعد از اولین تلاش ناموفق خود برای تثبیت در قیمت 41 هزار دلار با افت 1.42 درصدی در 24 ساعت گذشته مواجه شده است.

در تایم فریم یک ساعته بیت کوین بین حمایت 39355 دلار و مقاومت 41467 دلار قرار گرفته و حجم معاملات آن پایین است. قدرت خریداران و فروشندگان نیز نسبتا با هم برابری می‌کند که به معنی آماده نبودن شرایط بازار برای تجربه‌ی یک حرکت شارپی است. در چنین شرایطی احتمال رنج زدن بیت کوین حداقل به صورت کوتاه مدتی در محدوده 40 تا 41 هزار دلار زیاد است.

با دید روزانه نیز تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای مقاومت حیاتی 40 هزار دلار قرار دارد، گاوها قدرتمند از خرس ها خواهند بود و تجربه یک حرکت صعودی دور از ذهن نیست. اگر این حرکت صعودی شکل بگیرد نیز مقاومت بعدی محدوده 45 هزار دلار خواهد بود.

با این وجود بیت کوین در تایم فریم هفتگی خود روند خاصی را شروع نکرده است و در حقیقت هیچ تغییر مهمی در نمودار آن دیده نمی‌شود. نوسانات و حجم معاملات بیت کوین در حال کاهش هستند و در حال حاضر قدرت خریداران و فروشندگان نیز کاملا با هم برابری می‌کند.

هشدار: این موارد تنها تحلیل شخصی است و نمی‌تواند مبنای خرید و فروش باشد.