ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل اتریوم: احتمال از دست دادن سطح ۳ هزار دلار

2022/04/11
18:11
310

در این تحلیل، روند را با استفاده از شاخص حجم دلتا و نسبت خرید/فروش گیرنده که مربوط به دفتر سفارش بورس اوراق بهادار است، بررسی می‌کنیم. 
 
در بازه زمانی روزانه، اتریوم بسیار نزدیک به سطح حمایت کلیدی در ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است که منطقه بسیار خوبی را برای تغییر روند احتمالی نشان داده است. 
 
روند صعودی اخیر با افزایش قدرت خریداران  و افزایش حجم دلتا همراه بوده است. 
 
این نشان می دهد که افزایش قیمت زمانی شکل می گیرد که خریداران نسبت به فروشندگان حریص و تهاجمی تر باشند. در مقابل، روند نزولی قدرت فروشندگان را افزایش داد. با این حال، هنوز هیچ الگویی شروع روند صعودی را در نمودارها نشان نمی دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا خریداران حریص با رسیدن به حمایت کلیدی ذکر شده در بالا دوباره وارد بازار خواهند شد یا خیر.
 
اگر اتریوم پایین تر از این سطح کلیدی باشد، می‌توان انتظار داشت که حمام خون ادامه یابد. تا آن زمان بهتر است از تصمیمات احساسی پرهیز کنید و با احتیاط بیشتری عمل کنید.

در بازه زمانی ۴ ساعته، اتریوم پس از دو بار تلاش نتوانست میانگین متحرک ۱۰۰ روزه را بشکند و قیمت به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه  کاهش یافته است. در حال حاضر، گاوها در تلاش برای نگه داشتن آن هستند. اندیکاتور ۱۴ روزه RSI نیز به منطقه اشباع فروش نزدیک است.

صندوق سرمایه گذاری کل مقدار ارزهای نگهداری شده توسط دارایی های دیجیتال مانند تراست و ETF را نشان می دهد. این مقدار می تواند با افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری غیرمستقیم افزایش یابد. 
 
تقاضا برای اتریوم توسط سرمایه گذاران غیرمستقیم در ماه های اخیر پس از رشد قیمت افزایش یافته است. اما اکنون پس از انتشار اخبار نزولی، به نظر می رسد سرمایه‌گذاران محتاطانه تر عمل کرده اند و تقاضا در حال کاهش است.


منبع : Cryptopotato