ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل قیمت بیت‌کوین ۱۲ آوریل

2022/04/12
19:04
342

میانگین متحرک ۲۰۰ روزه به طور قابل توجهی مانع از شروع روند صعودی شده که منجر به کاهش قابل توجه قیمت شده است. خرس‌ها در حال حاضر کنترل بازار را در دست دارند و قیمت با یک حرکت قوی در حال سقوط است که منجر به شکسته شدن زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه شد.

بازه زمانی روزانه

مناطق تقاضای ۳۷ هزار دلار و ۳۴ هزار دلار سطوح بعدی پشتیبانی از بیت کوین هستند. اگر قیمت توسط سطح حمایت قابل توجه کوتاه مدت در ۳۷ هزار دلار حمایت شود، می تواند روند صعودی خود را به سمت مقاومت قابل توجه در ۴۵ هزار دلار از سر بگیرد. عدم حفظ قیمت در این سطح ممکن است به این معنی باشد که توقف بعدی بیت کوین منطقه تقاضای کلیدی ۳۳ هزار دلاری است.

بازه زمانی ۴ ساعته

این نمودار نشان می دهد که بیت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته، الگوی اصلاحی پرچم را شکل داده که به معنی ادامه یافتن روند نزولی است. پس از رسیدن به خط روند بالا برای سومین بار رد شد و یک رالی نزولی را آغاز کرد. این بدون شک نشانه بدی برای قیمت در میان مدت است و اگر بیت کوین  از خط روند پایین تر شکسته شود، یک حرکت نزولی گسترده محتمل است. در حال حاضر، بیت کوین در سه محدوده در نوسان است. اولین مورد، محدوده ۳۷ تا ۴۲ هزار دلار است که قیمت قبلاً به آن وارد شده است و احتمالاً برای مدتی در آن باقی خواهد ماند. بازه ۳۴ تا ۳۷ هزار دلار دومین رتبه است، در حالی که محدوده ۴۲ تا ۴۵ هزار دلار رتبه سوم را دارد. با توجه به وضعیت فعلی بازار و ترس حاکم، انتظار می رود بیت کوین در میان مدت در این سه محدوده‌ی قیمتی تداوم یابد و تثبیت شود.


منبع : Cryptopotato