ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل وضعیت بیت کوین، اتریوم و آوالانچ

2022/03/19
20:31
293

این آخر هفته شاهد رشد دوباره ارزهای دیجیتال بوده ایم به طوری که تمام 10 ارز برتر بازار در محدوده سبز رنگ معامله می شوند. 

بیت کوین پس از شکست سطح 41 هزار دلار به رشد خود ادامه داد و در 24 ساعت گذشته حدود 3.6 درصد رشد داشته است. بیت کوین در تایم فریم روزانه در حال نزدیک شدن به مقاومت 45.800 دلار است که به معنی بازیابی قدرت گاوها و احتمال عبور دوباره از این سطح است. اگر این سطح شکسته شود و کندل روزانه بالای 46 هزار دلار بسته شود احتمال رشد بیت کوین تا محدوده 52 هزار دلار وجود دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده 41.800 دلار معامله می شود.

 

اتریوم هم با صعود 5.4 درصد خود، رشد بیشتری را نسبت به بیت کوین تجربه کرده است. از منظر تکنیکالی اتریوم نیز رفتاری مشابه با بیت کوین دارد و در حال نزدیک شدن به مقاومت خود است. خریداران باید بتوانند سطح 3 هزار دلار را پس بگیرند تا این ارز به رشد میان مدتی خود ادامه دهد. همچنین حجم سفارش های خرید این ارز نیز در حال افزایش است که خود نشان دهنده ی افزایش قدرت گاو ها در بازار است.  اتریوم نیز در حال حاضر در محدوده  قیمتی 2.950 دلار معامله می شود.

 

آوالانچ در حال حاضر با 17 درصد بیشترین میزان رشد را در بین آلت کوین ها داشته است. 

این ارز نیز از قائده ی کلی بازار مستثنا نیست و از محدوده 80 دلار عبور کرده است و به زودی امکان شکستن سطح قیمتی 100 دلار را بررسی خواهد کرد. در حال حاضر بسته شدن کندل روزانه بالای محدوده 90 دلار بسیار مهم است. اگر این محدوده حفظ شود احتمال رسیدن به 100 دلار در هفته آینده به شدت افزایش می یابد. آوالانچ نیز در محدوده 88.56 دلار معامله می شود.