ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل قیمت بیت‌کوین، حمایت ها و مقاومت ها

2022/04/24
18:55
930

هفته گذشته، خطوط میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه از یک متقاطع صعودی عبور کردند. با این حال، بیت کوین نتوانست حرکت صعودی را ادامه دهد و دچار یک نوسان قیمت شد. در اواخر هفته، قیمت بهبود یافت و تلاش دیگری برای شکستن بالاتر از خطوط میانگین متحرک انجام داد، اما به سرعت رد شد و به زیر مرز ۴۰ هزار دلار سقوط کرد.

طبق نمودار روزانه حمایت اصلی بعدی برای بیت‌کوین در منطقه ۳۶ تا ۳۷ هزار دلار است، اگر این سطح نتواند حفظ شود، قیمت احتمالاً به منطقه تقاضای ۳۰ هزار دلار کاهش می یابد. همچنین، اندیکاتور RSI در حال حاضر زیر ۵۰ واحد و خط روند مقاومت بلندمدت قرار دارد که نشان می‌دهد خرس‌ها دوباره کنترل بازار را به دست گرفته‌اند. RSI بیت کوین باید خط روند نزولی را بشکند تا به قیمت های بالاتر برسد. سطوح مقاومت اصلی بعدی خطوط میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۱۰۰ روزه‌ی صعودی هستند.

در نمودار ۴ ساعته حمایت ۴۲ هزار دلاری در بازه‌های زمانی پایین‌تر پس از عبور قیمت از آن به سطح مقاومت بحرانی تبدیل شده است. فشار فروش در سطح ۴۲ هزار دلار مشهود بود و منجر به افت ناگهانی به منطقه ۳۹ هزار دلاری شد که در حال حاضر در حال آزمایش است. بر اساس آنچه اکنون در بازار می بینیم، خرس ها احتمالاً موفق خواهند شد قیمت را به زیر سطح ۳۹ هزار دلار برسانند، اما خط روند پایین کانال و سطح حمایت میان مدت در منطقه ۳۷ هزار دلاری، مانعی اساسی برای بیت کوین خواهد بود. اگر سطح مذکور نتواند قیمت را بالاتر از خود نگه دارد، نزول به مناطق تقاضای پایین‌تر نیز ممکن خواهد بود.


منبع : Cryptopotato