ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل دوج کوین: سرنوشت این ارز چه خواهد شد.

2022/04/27
14:18
412

این هفته زمانی که خبر خرید ایلان ماسک توییتر تایید شد، دوج کوین حدود ۴۰ درصد رشد کرد. ایلان در گذشته اشاره کرد که توییتر می تواند از دوج کوین برای پرداخت استفاده کند. 
 دوج کوین در روز دوشنبه بر خلاف روند بازار حرکت کرد و قبل از اینکه خرس‌ها کنترل قیمت را در دست بگیرند، قیمت آن منفجر شد و ۴۰ درصد افزایش یافت. از آن زمان، این ارز دیجیتال به محدوده حمایت ۰.۱۲۵ دلار و مقاومت ۰.۱۵ دلار بازگشته است. این نشان دهنده یک روند خنثی است. خریداران نتوانستند این روند افزایشی را حفظ کنند آن هم زمانی که بیشتر بازار نزولی است. بنابراین، نیروی جدیدی برای شکستن این محدوده رو به بالا مورد نیاز خواهد بود.

حجم معاملات مشابه قیمت این ارز افزایش یافت، اما این هیجان کوتاه مدت بود. از روز دوشنبه، هر روز شاهد افزایش حجم کمتری بودیم. 

اندیکاتور RSI در تایم روزانه همچنان در حدود ۵۰ واحد ثابت باقی می ماند. افزایش اخیر قیمت برای تغییر این روند کافی نبود.

مکدی روزانه نزولی است و اقدام قیمت روز دوشنبه به سرعت بخشیدن به یک متقاطع احتمالی به سمت مثبت کمک کرد. این سناریو هنوز قطعی نیست و برای بازگشت به روند صعودی نیاز به شکستن مقاومت ۰.۱۵ دلاری داریم.

در نهایت می‌توان گفت که با حمایت ایلان ماسک و پذیرش بیشتر دوج کوین آینده‌ی خوبی پیش روی این ارز قرار دارد اما در حال حاضر روند قیمتی آن به صورت خنثی دنبال می‌شود و تا زمانی که سطح ۰.۱۵ دلار شکسته نشود نمی‌توان انتظار صعود بزرگی را داشت.


منبع : Cryptopotato