ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل اتریوم: مقاومت حیاتی این ارز کجاست؟

2022/04/29
18:06
532

با وجود اینکه قدرت خرس‌ها در روز‌های گذشته کمتر شده است اما همچنان کنترل کامل بازار در اختیار آن هاست و گاوها نمی‌توانند شروع کننده‌ی یک رالی صعودی باشند.

نمودار روزانه 
اتریوم در بازه زمانی روزانه بالاتر از مهم ترین سطح بازگردانی فیبوناچی، سطح ۰.۶۱۸، معامله می شود. خریداران در پنج روز گذشته از این سطح دفاع کرده اند. با این حال، ابر ضخیم ایچیموکو مانع از شکست اتریوم از مقاومت روانی ۳ هزار دلار شده است. مستطیل آبی که محدوده مقاومت ۳۰۰۰ تا ۳۳۰۰ دلار را نشان می دهد، در حال حاضر حیاتی ترین ناحیه مقاومت است. اگر گاوها بتوانند از بالای آن عبور کنند، احتمالاً فشار خرید برای ادامه روند صعودی بیشتر خواهد شد. همانطور که اکنون به نظر می رسد، این سناریو پیچیده است زیرا خریداران هنوز خریدهای حریصانه خود را آغاز نکرده اند. شرایط کلان اقتصاد باعث افزایش سطح ترس و تردید در بازارهای مالی شده است. افزایش مداوم شاخص DXY همچنین منجر به ادامه‌ی روند نزولی اخیر در دارایی‌های پرریسک شده است.

نمودار ۴ ساعته
 اتریوم در داخل یک کنج در حال سقوط معامله می‌شود، که از نظر فنی یک الگوی صعودی است تا زمانی که قیمت بتواند از کنج نزولی خارج شده و بالاترین سطح را تشکیل دهد، که باید در حدود سطح بحرانی ۳ هزار دلار باشد. هنگامی که اندیکاتور وارد منطقه نزولی شد، خط روند پویا احتمالاً مجدداً آزمایش می شود. از آنجا می توان انتظار ادامه روند صعودی کوتاه مدت را داشت.


منبع : Cryptopotato