ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل و بررسی اتریوم: امکان ریزش بیشتر وجود دارد؟

2022/05/07
18:18
349

در بازه زمانی روزانه، پس از اینکه خرس‌ها قیمت را بیش از ۱۰ درصد در دو روز گذشته کاهش دادند، آخر هفته نسبتاً باثبات بوده است. با این حال، آیا این آرامش قبل از یک طوفان عظیم است؟ اتریوم در داخل یک کانال صعودی به سمت بالا حرکت می کند. نمودار این ارز کف ها و سقف های بالاتری را تشکیل می دهد و صعودی شدن روند را تأیید می کند.
اگر گاوها بتوانند قیمت را در این مسیر حفظ کنند، می‌توان انتظار داشت که مقاومت افقی در ۳ هزار دلار دوباره آزمایش شود. از سوی دیگر، در صورت ادامه کاهش قیمت، حمایت داینامیک بلندمدت در ۲۵۰۰ دلار می تواند منطقه حمایتی احتمالی باشد. در حال حاضر فشار فروش کمی کاهش یافته است. با این حال، خریداران هنوز بر بازار مسلط نشده اند.

در بازه زمانی ۴ ساعته، اتریوم در داخل یک کنج در حال سقوط معامله می شود. قیمت قبل از بازگشت به داخل کنج نزولی یک فیک برک‌اوت را تجربه کرد. تا کنون، کف کنج به عنوان تکیه گاه محکم عمل کرده است و احتمالاً شاهد تثبیت دیگری در محدوده ۲۸۰۰-۲۷۰۰ دلار خواهیم بود که منطقه تلاقی اصلی در این بازه زمانی است. در حال حاضر کندل های ضعیفی تشکیل می شود که نشان دهنده‌ی یک فشار خرید نه چندان چشمگیر است.


منبع : Cryptopotato