ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین تحلیل‌های دنیای کریپتو

تحلیل کاردانو: قیمت تا پایان سال ۲۰۲۲ به کجا می‌رسد؟

2022/07/01
20:36
1565

کاردانو همچنان یکی از مورد اعتمادترین ارزهای دیجیتال جهان است و در لیست ۱۰ ارز برتر کوین‌مارکت‌کپ قرار دارد.

با بررسی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه و ۵۰ روزه‌ی کاردانو مشخص می‌شود که این ارز در شرایط صعودی قرار دارد. همچنین نمودار میانگین ۵۰ روزه زیر میانگین ۲۰۰ روزه قرار گرفته است در نتیجه روند کاملا صعودی است. البته باید توجه کرد با این شرایط امکان تغییر روند در هر لحظه وجود دارد.

شاخص RSI کاردانو در محدوده‌ی ۵۴.۱۷ قرار دارد و در حال حاضر نه خریداران و نه فروشندگان قدرت کافی ندارند. اگر این شاخص به محدوده‌ی اشباع خرید ( یعنی حدود ۷۰ ) برسد احتمال تغییر روند بیشتر می‌شود. با توجه به اینکه فاصله‌ی زیادی بین شاخص ۵۰ تا ۷۰ وجود دارد، معامله‌گران اسکلپ و روزانه می‌توانند با خیال راحت در این محدوده ترید کنند.

حالا می‌توانیم شاخص ADX کاردانو را نیز بررسی کنیم. این شاخص به معامله گران کمک می‌کند که قدرت روند را جدای از جهت آن شناسایی کنند. همچنین این شاخص به ما کمک می‌کند که متوجه شویم آیا بازار در حال تشکیل یک روند جدید است یا خیر.

این شاخص در حال حاضر محدوده‌ی ۲۸.۰۵ را برای کاردانو نشان می‌دهد که به معنی قوی بودن روند است. به صورت کلی اعداد این شاخص بین ۲۵ تا ۵۰ است.

قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۹.۶۳ درصد رشد کرده است. اگر این شرایط ادامه پیدا کند کاردانو می‌تواند سطح مقاومتی ۰.۷۵۵ دلار را بشکند و حتی تا پایان سال به ۲.۳۵۸ دلار برسد.

همچنین اگر خرس ها قدرت را در دست بگیرند و بازار نزولی شود قیمت کاردانو ممکن است تا محدوده‌ی ۰.۳۹۹ دلار ریزش کند. 

در حال حاضر شرایط کاردانو صعودی است و به احتمال زیاد تا پایان ۲۰۲۲ می‌تواند به ۲.۳۵۸ دلار نیز برسد. البته این ارز در این راه باید مقاومت‌های روانی و تکنیکال زیادی را پشت سر بگذارد.


منبع : Sinabtc