ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سامسونگ به دنبال ایجاد پلتفرم NFT در تلویزیون های هوشمند خود است.

2022/03/30
15:36
277

در حالی که بسیاری از استارت‌آپ‌ها در حال ساخت نمایشگرهای سفارشی برای NFT هستند، سامسونگ رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است: افزودن عملکرد NFT به تلویزیون‌های هوشمند خود، به‌طور بالقوه جمع‌آوری NFT را برای مخاطبان بسیار بیشتری امکان‌پذیر می‌کند. 
 
و امروز، این شرکت فناوری شریک خود در حوزه‌ی NFT را که رابط تلویزیون هوشمند سامسونگ را می‌سازد، معرفی کرد. 
نام این شرکت Nifty Gateway است که برادران گریفین و دانکن کاک فاستر در سال ۲۰۱۸ آن را تأسیس کردند و توسط صرافی ارزهای دیجیتال گمینی در سال ۲۰۱۹ خریداری شد.

شرکت Nifty Gateway در کنار سامسونگ برای بهبود تجربه مشاهده، خرید و تجارت NFT بهینه شده برای تلویزیون ها کار کرد. این تکنولوژی جدید از کیف پول شرکت نیفتی برای نگهداری NFT ها استفاده می‌کند و کاربران را از کیف پول های خارجی بی نیاز می‌کند. همچنین به کاربران امکان می دهد NFT ها را با کارت اعتباری یا نقدی یا ارز دیجیتال خریداری کنند.
 گریفین کاک فاستر در این رابطه گفت: «از طریق مشارکت خود با سامسونگ، یکی از رهبران جهانی الکترونیک، میلیون‌ها کاربر اصلی را در معرض NFT قرار خواهیم داد. سال گذشته این صنعت در میان دوست داران هنر و کلکسیونر ها رشد قابل توجهی داشت و همه با قدرت اصلی آن آشنا شدند.»

او ادامه داد: « امیدواریم با ارائه روشی بی‌نظیر برای خرید و جمع‌آوری NFT‌ها، امسال شاهد رشد مداوم مصرف‌کنندگان اصلی باشیم. ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که شریکی مانند سامسونگ همکار ما در این مأموریت باشد.»

پلتفرم Nifty Gateway NFT تکنولوژی خود را به تلویزیون‌های ویژه‌ی جدید سامسونگ در سال ۲۰۲۲، از جمله مجموعه‌های QLED و Neo QLED آن، اضافه خواهد کرد. دارندگان مجموعه‌های The Frame و Micro LED سامسونگ نیز می‌توانند برای استفاده از این قابلیت های جدید برنامه Nifty Gateway را دانلود کنند. سامسونگ برای اولین بار در نمایشگاه CES در ژانویه اعلام کرد که قصد دارد استفاده از  NFT را در تلویزیون های جدید خود امکان پذیر کند.


منبع : Decrypt