ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ویدیوی منتشر شده توسط ایلان ماسک که همه چیز را توضیح می‌دهد.

2022/04/02
12:49
1553

ایلان ماسک، رئیس تسلا، اسپیس ایکس و چند شرکت رده بالای دیگر، که از طرفداران پر و پا قرص ارزهای رمزنگاری شده دوج کوین نیز هست، ویدئویی درباره دوج منتشر کرده است. این پاسخی بود به توییتی درباره ماینرهای بیت کوین توسط برت وینتون، مدیر تحقیقات Ark Invest. در مورد رسیدن به رکورد ۱۹ میلیون بیت کوین استخراج شده.

وینتون جوکی منتشر کرده است که در آن گفتگوی کوتاهی بین فردی که استخراج بیت کوین و بیت کوین را می شناسد و شخصی که نمی داند "ماینرها" سخت افزار هستند را نشان می دهد. نفر دوم اینجا مادر است، یک فرد قدیمی که رمزارزها را نمی‌فهمد و نمی‌داند که ماینرها نه تنها مردم هستند، بلکه میکرو چیپ‌ها نیز هستند. ایلان ماسک با انتشار ویدئویی درباره دوج کوین پاسخ داد و گفت که "همه چیز را توضیح می دهد". این ویدیو یک سگ شیبا اینو (نماد دوج) را نشان می‌دهد که سوار موشکی می‌شود که به آن اجازه می‌دهد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ را از نظر ارزش بازار پشت سر بگذارد. قیمت دوج در این ویدیو شدیدا افزایش می یابد و اصطلاحا "به ماه" می رود.

این ویدئو همچنین به طور خلاصه تراشه‌های میکرو را نشان می‌دهد که برای الگوریتم استخراج اثبات کار مورد نیاز برای دوج‌کوین، بیت کوین، لایت‌کوین و دیگر ارزهای نسل اول و فرآورده‌های آنها استفاده می‌شود. بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، به این بحث ملحق شده است و این ویدیو را "بهترین ویدیوی رمز ارز در تاریخ" نامیده است. در بحث شکل گرفته زیر توییت وینتون، یک مفسر نیز شکایات خود را از ناتوانی در توضیح بیت کوین برای همسرش به اشتراک گذاشت. یکی دیگر از کاربران توییتر در اواخر دهه ۶۰ خود اعتراف کرد که نمی تواند بیت کوین را درک کند اما احساس می کند چیز بزرگی را از دست داده است. برنتون پاسخ داد که میم ارسال شده توسط ماسک برای شخص در توییت اصلی بسیار دور است. اما او اعتراف کرد که فرزند پنج ساله اش در حال حاضر از او می خواهد تا یک حساب کاربری در کوین بیس ایجاد کند.


منبع : U Today