ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بهترین آلت‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری - قسمت اول

2022/07/02
09:35
404

آلت‌کوین‌های زیادی از سال ۲۰۲۱ تا به حال رکوردشکنی کردند و افزایش قیمت‌های چشمگیری را تجربه کردند اما پس از رسیدن به سال ۲۰۲۲ تعداد زیادی از این آلت‌کوین‌ها شاهد یک روند نزولی سنگین بودند که باعث شد تمام سقف های قبلی خود را بشکنند و به قیمت‌های بسیار پایینی برسند. در حال حاضر معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال به دنبال این هستند که بهترین آلت‌کوین‌های بازار را شناسایی کنند و در روند صعودی بازار بیشترین سود ممکن را کسب کنند. ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ آلت‌کوین برتر از حیث احتمال سوددهی در آینده را معرفی کنیم.

۱. اتریوم 

اتریوم در مجموع بهترین آلت‌کوین بازار در سال ۲۰۲۲ است. ملکه‌ی ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته شاهد انتقادات زیادی به بالا بودن میزان کارمزد این شبکه بوده است. البته با این وجود شبکه‌ی اتریوم همچنان بزرگترین شبکه‌ی ارزهای دیجیتال است و میزبان پروژه های زیادی از صنعت دیفای تا میم‌کوین‌ها و غیره بوده است. همین موضوع نیز باعث شده که رشد هرکدام از این پروژه ها بر روی رشد اتریوم نیز تاثیرگذار باشد و احتمال رشد این ارز را افزایش دهد.
هرچند که در حال حاضر شبکه‌های ارزانتر‌ و سریعتری نسبت به شبکه اتریوم وجود دارد اما با آپدیت جدیدی که در راه است این شبکه دوباره می‌تواند قدرت و شکوه قبلی خود را به طور کامل بازیابی کند.

۲. سندباکس

متاورس یکی از جنجالی ترین موضوعات سال‌های اخیر بوده و در سال ۲۰۲۲ نیز بحث های زیادی پیرامون پیشرفت آن وجود دارد.
سندباکس نیز یکی از قوی ترین پروژه‌های حوزه‌ی متاورس محسوب می‌شود و پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه داشته است. سندباکس در حقیقت یک واقعیت مجازی کامل را تشکیل می‌دهد که در آن امکان ساخت، گفت‌وگو و معامله بین کاربران وجود دارد. این فضا تا حدی شبیه بازی‌هایی مانند ماینکرفت است اما با این تفاوت که شرایطی بسیار نامحدودتر از آن‌ها دارد. در مجموع با توجه به اینکه متاورس یکی از محبوب‌ترین موضوعات حال حاضر بازار است، خرید سندباکس می‌تواند حرکتی هوشمندانه باشد.

۳. فایل کوین

با توجه به اینکه اکثر مشاغل در حال پیشروی به سمت آنلاین شدن هستند نیاز به یک فضای ذخیره سازی ایمن نیز روز به روز بیشتر می‌شود. پلتفرم هایی مانند آمازون وب سرویس در حال حاضر بر بازار حکمرانی می‌کنند اما فایل کوین با نوآوری های خود در این زمینه در حال تلاش برای به دست آوردن قدرت بیشتر است. همچنین با توجه به اینکه احتمال گرایش به وب۳ بسیار زیاد است و در اختیار داشتن یک فضای ذخیره سازی ایمن با هزینه‌ی بسیار کم روز به روز مهم تر می‌شود، فایل کوین می‌تواند در چشم به هم زدنی حاکم واقعی این صنعت شود.


منبع : Dailyhodl