ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بهترین آلت‌کوین‌ها برای سرمایه گذاری - قسمت دوم

2022/07/02
12:23
395

۴. آوی

آوی یکی از بهترین توکن‌ها در حوزه‌ی دیفای است. صنعت دیفای را می‌توان یکی از بهترین نوآوری انسان در حیطه‌ی بلاکچین در سال‌های گذشته دانست. سرمایه‌ی موجود در این صنعت حدود ۷۸ میلیارد دلار است و هر روز بیشتر می‌شود. سهم پروژه‌ی آوی از این بازار حدود ۱۰.۴ میلیارد دلار است. 
در مجموع رقابت در حوزه‌ی دیفای بسیار شدید است اما به نظر ما آوی یکی از پیشرو ترین پروژه ها در این زمینه است.

۵. شیبا اینو

میم‌کوین‌ها هیچوقت گزینه‌ی چندان مناسبی برای سرمایه‌گذاری های طولانی مدت نیستند اما به نظر می‌رسد شیبا در حال جدا کردن راه خود و حرکت به سمت صنعت دیفای است.
با وجود اینکه این ارز به عنوان رقیب دوج‌کوین معرفی شد اما در حال حاضر توانسته یک اجتماع قدرتمند تر بسازد و پیشنهادهای متنوعی به کاربران خود ارائه دهد.
این ارز همچنین در حال حاضر پروژه‌های استیکینگ جذابی ارائه می‌دهد و پروژه‌ی شیبا سواپ را نیز راه اندازی کرده است که یک پلتفرم معامله‌گری غیرمتمرکز است.
در مجموع با وجود اینکه دوج کوین بزرگترین میم‌کوین بازار محسوب می‌شود، شیبا توانسته پکیج کامل تری ارائه دهد و گزینه‌ی مناسب تری برای سرمایه گذاری است.

۶. بایننس کوین

این ارز  در چند سال گذشته همیشه بین سه ارز برتر بازار از نظر حجم بوده است. توکن بومی صرافی بزرگ بایننس تقریبا بهترین پشتوانه را بین ارزهای بازار دارد و خود را در میان بزرگان بازار تثبیت کرده است. البته شرایط تا حدودی با معرفی بایننس اسمارت چین تغییر کرد اما همچنان بایننس کوین قدرت اصلی را در دست دارد. شبکه‌ی بایننس نیز یکی از سریعترین و ارزان ترین شبکه های بازار است و برتری زیادی نسبت به رقیب اصلی خود یعنی اتریوم دارد.


منبع : Dailyhodl