ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پروژه‌ی متاورس شیبا اینو معرفی شد.

2022/03/30
21:38
356

در پست وبلاگی در ۳۰ مارس، تیم شیبا اینو جزئیات جالبی را درباره پروژه متاورس خود که بسیار مورد بحث قرار گرفته، به نام "SHIB: The Metaverse" فاش کرده است.
 توسعه دهندگان پشتیبان این میم کوین در ابتدا اطلاعات پروژه ی بلندپروازانه متاورس را در اوایل فوریه برای رقابت با شرکت هایی مانند دسنترالند را منتشر کردند.
 متاورس از بیش از ۱۰۰،۰۰۰ قطعه زمین تشکیل خواهد شد که برخی از آنها خصوصی باقی خواهند ماند.

قطعه زمین ها به صورت مرحله ای باز می شود. در مرحله مقدماتی، تیم ۳۶،۴۳۱ قطعه را باز می کند که به چهار طبقه تقسیم می شود ("خز نقره ای"، "دم طلا"، "پنجه پلاتینیوم" و "دندان الماس").  قیمت ها بسته به طبقه از ۰.۲ اتریوم تا ۱ اتریوم متغیر است.  این تیم می‌گوید که می‌خواست یک توکن خنثی برای قیمت‌گذاری انتخاب کند.

 شرکت‌کنندگان برای شرکت در مناقصه سه روزه باید توکن‌های Shiboshis NFT‌ های دوج کیلر خود را قفل کنند.   همچنین دارندگان می توانند در مرحله هفت روزه رویداد فروش شرکت کنند.  در نهایت، زمین های باقی مانده پس از تکمیل دو مرحله اولیه برای فروش عمومی در دسترس خواهند بود.
این تیم ادعا می کند که خرید زمین فرصتی برای ایجاد درآمد غیرفعال و ایجاد پاداش است.  برخی از امتیازاتی که می توانند توسط صاحبان زمین باز شوند در آینده نزدیک آشکار خواهند شد.

متاورس ها جهان های مجازی را نشان می دهند که به شرکت کنندگان اجازه می دهد از تعاملات دنیای واقعی تقلید کنند.  این مفهوم به دلیل تغییر نام تجاری فیس بوک به متا که در اکتبر گذشته اتفاق افتاد، محبوبیت قابل توجهی پیدا کرد.

 در این میان، تعداد دنبال کنندگان حساب رسمی توییتر ارز دیجیتال میم از سه میلیون نفر گذشت.
 در یک توییت برای جشن گرفتن این اتفاق، تیم پشتیبان رمزارز شیبا از فالوورهای خود برای بردن پروژه به «سطح کاملاً جدیدی» از موفقیت تشکر کرد.


منبع : U Today