ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بهترین آلت‌کوین‌ها برای سرمایه گذاری - قسمت پایانی

2022/07/03
14:14
406

۷. سولانا
سولانا یکی دیگر از ارز هایی است که ارزش درنظر گرفتن را دارد.این ارز در سال ۲۰۱۷ ساخته شد اما برای چند سال در مرحله ی توسعه باقی ماند و در سال ۲۰۲۰ بالاخره به درستی راه اندازی شد. به خاطر سرعت بالای تراکنش ها و کارمزد پایین، بلافاصله به عنوان "قاتل اتریوم" معرفی شد. در ابتدا، این پروژه با وجود آمار عملکرد چشمگیرش، توجه زیادی را به خود جلب نکرد.  با این حال، حدودا در طول یک سال گذشته، سولانا شاهد افزایش شدید قیمت بوده است که آن را به عنوان یک ارز دیجیتال رده بالا عرضه کرده است.
 چیزی که سولانا را در بین دیگر ارزها متمایز می‌کند سرعت پردازش تراکنش ها در این شبکه است. سولانا برخلاف اکثر ارزها از سیستم POS استفاده نمی‌کند و به سبب استفاده از سیستم POH می‌تواند تا ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

۸. دسنترالند

 دسنترالند یک دنیای سه بعدی مجازی است که به کاربران اجازه می دهد زمین هایی را در فرم NFT خریداری کنند و در آنها خانه ها، باغ ها و مکان های دیدنی بسازند. اما دسنترالند فراتر از بازی ای مشابه سیم‌سیتی است، کاربران می توانند در این محیط مجازی برنامه های کاری، اپ ها و بازی هایشان را توسعه بدهند. همچنین هنرمندان دیجیتال می توانند آثار خود را در دسنترالند منتشر کنند، یا حتی آن‌ها را در موزه ای که به این منظور ساخته شده است به نمایش بگذارند.
 اشتباه نکنید، املاک و مستغلات دسنترالند قیمت بالایی دارند، به خصوص اگر در یکی از محله های محبوب تر قرار گرفته باشند. سال گذشته قطعه ای به مبلغی معادل ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد. دلیل اینکه ما فکر می‌کنیم دسنترالند ضمیمه‌ی خوبی برای هر مجموعه آینده‌نگری است، این است که اخیراً تمرکز زیادی بر مفاهیم متفاوت متاورس شده است. فیس بوک و مایکروسافت منابع قابل توجهی را برای توسعه محیط های خود اختصاص داده اند، اما دسنترالندج همین الان هم راه اندازی شده و تقریباً پتانسیل نامحدودی دارد.

۹. ریپل

 اخرین پروژه از بهترین آلت‌کوین های ۲۰۲۲ ریپل است. مسلماً یکی از بهترین موارد استفاده را نسبت به هر آلت‌کوین دیگری دارد. ریپل خدماتی ارائه می‌دهد که در حال حاضر نیاز جامعه ی کریپتو می‌باشد: پرداخت‌های فرامرزی ارزان‌تر. ریپل که به عنوان ارز مجازی «بانکداران» شناخته می‌شود و قصد دارد با روش استاندارد موجود برای حواله‌های بین‌مرزی به نام سوییفت، رقابت کند.

 سوییفت پرهزینه و وقت گیر است. سایر روش‌های انتقال ارز بین‌المللی نیز بانک‌ها و مؤسسات مالی را ملزم می‌کنند که انواع مختلفی از دارایی‌های مالی و غیره را در دست داشته باشند. شبکه ی ریپل با استفاده از رمزارز خود به عنوان وسیله ای برای مبادله، می تواند نرخ تکمیل بسیار سریع تری را با کسری از هزینه ارائه دهد. به نظر می‌رسد که کشمکش‌های حقوقی ریپل با SEC ممکن است در آینده نزدیک به پایان برسد، که می‌تواند تاثیر مثبتی بر ارزش ریپل داشته باشد.

 

۱۰. آخرین گزینه‌ی این لیست نیز پروژه‌ی اکسی اینفینیتی است که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. این پروژه یکی از جذاب‌ترین گزینه‌‌ها در صنعت بازی های مبتنی بر ارز دیجیتال محسوب می‌شود و از زمان شروع به کار خود تا به الان نیز رشد چشمگیری را در تعداد کاربران خود شاهد بوده است. در مجموع اگر به سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال علاقه مند هستید و یا خودتان به دنبال کسب درآمد از یک بازی رایانه ای هستید، پروژه‌ی اکسی اینفینیتی می‌تواند انتخابی مناسب باشد.


منبع : Dailyhodl