ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پروژه‌ی شیبا مورد انتقاد بنیانگذار دوج کوین قرار گرفت.

2022/03/31
12:59
781

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، در مجموعه ای از توییت های اخیراً منتشر شده، پروژه متاورس شیبا اینو را مورد بررسی قرار داده است. 
 
این توسعه‌دهنده نرم‌افزار که به دلیل تعاملات مکرر خود با مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، شهرت زیادی در توییتر به دست آورده است، ادعا می‌کند که فروش زمین جعلی با اتریوم، کاربرد ارز دیجیتال را افزایش نمی‌دهد. 
 
شیبا اینو جزئیات پروژه متاورس خود را که در ابتدا در اوایل فوریه اعلام شده بود، فاش کرد. در مرحله اولیه توسعه، بیش از 10000 قطعه زمین برای خرید ارائه خواهد شد.

این تیم ادعا می کند که اتریوم  را برای قیمت گذاری انتخاب کرده است زیرا یک ارز دیجیتال خنثی است. 
 
مارکوس ادعا می کند که پروژه متاورس فقط یک پروژه ی پولسازی برای توسعه دهندگانی است که می خواهند پول بیشتری به دست آورند. او تخمین زد که آنها به طور بالقوه می توانند 300 میلیون دلار با فروش زمین های جعلی به دست آورند. بنیانگذار دوج کوین همچنین هشدار داد که قانونگذاران اوراق بهادار ممکن است با طرح تیم شیبا اینو برای اجازه دادن به صاحبان زمین برای کسب درآمد غیرفعال مخالفت کنند. 
 
مارکوس در رشته توییت بعدی می‌گوید تماشای «کلاهبردارانی» که میلیون‌ها دلار با ارزهای دیجیتال به دست می‌آورند، او را ناراحت می‌کند.

شیبا اینو، که در ابتدا خود را به عنوان یک "قاتل دوج کوین" معرفی می کرد، در اکتبر گذشته توانست برای مدت کوتاهی ارزش بازار میم کوین اصلی را کاهش دهد. 
 
در ماه نوامبر، مارکوس جامعه شیبا اینو را به آزار و اذیت او مانند ارسال پیام های بی محتوا و اسپم متهم کرد و از اعضای آن خواست که دست از سر او بردارند این بنیانگذار دوج کوین بارها اعلام کرده است که هیچ کاری با میم کوین رقیب ندارد.


منبع : U Today