ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دارایی نهنگ‌های شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.

2022/03/31
18:15
335

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط سرویس ردیابی کیف پول و بازار WhaleStats، میانگین موجودی شیبا اینو در بین بزرگترین کیف‌پول‌ها دو برابر شد که نشان می‌دهد نهنگ‌ها علاقه خود را به میم کوین از دست نمی‌دهند.

 افزایش میانگین موجودی به احتمال زیاد به بهبود بازار رمزارز ها و آلتکوین و انتشار جزئیات اضافی در مورد متاورس مرتبط است.  اما حتی قبل از انتشار گسترده، نهنگ‌ها فعالانه مشغول خرید شیبا اینو بودند.

 طبق گزارش های پیشین، نهنگ ها اخیراً بیش از ۴۷۰ میلیارد توکن شیبا اینو به ارزش تقریباً ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده اند. چنین خرید های بزرگی باعث شد شیبا اینو به عنوان دومین دارایی بزرگ در میان نهنگ‌های اتریوم به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار به جایگاه اول برسد.

 اما با وجود بهبود بازار و شرایط سرمایه گذاری لذت بخش تر، ارزش کل دارایی های شیبا اینو در آدرس نهنگ ها از سال گذشته افزایش نیافته است.  در زمان انتشار، قیمت شیبا اینو در سطح ۱ مارس باقی می‌ماند که همچنان پایین‌تر از سطح دسامبر یا حتی ژانویه است.

این افت شدید ارزش میم کوین منجر به کاهش قابل توجه سودآوری و کاهش تقاضا در بازار شد.  از سال ۲۰۲۱، کل ذخایر نهنگ ها از ۱.۸ میلیارد دلار به محدوده ۱.۱ تا ۱.۴ میلیارد دلار کاهش یافته است.

 اما به لطف افزایش اخیر در بازار کریپتو، شیبا اینو حدود ۳۰ درصد ارزش خود را افزایش داده است و سودآوری آن به ۴۵ درصد رسیده است که نشان می‌دهد تقریباً نیمی از بازار از دارایی های دیجیتال دوج سود می‌برد.


منبع : U Today