ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شیبا اینو وعده ی سالی پر از شگفتی های جدید را می‌دهد.

2022/03/31
18:24
662

شیبا اینو پس از فاش کردن جزئیات جالب پروژه متاورس بسیار پر سر و صدای خود به نام «شیبا اینو: متاورس»، سالی پر از شگفتی‌های دیگر را به تصویر می‌کشد.  Shibainuart، در توییت اخیر خود، تأکید می‌کند که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۲ با پیاده‌سازی‌ پروژه‌های جدیدی مانند Layer 2 Shibarium و SHI، استیبل کوین اکوسیستم شیبا، سالی پر از شگفتی های جدید باشد.

 تیم شیبا اینو در پست اخیر وبلاگ خود در این مورد صحبت کرد: "در حالی که اکوسیستم ما (SHIB، LEASH، و BONE) به رشد و تکامل خود ادامه می دهد، سال ۲.۲۲ سالی پر از شگفتی ها با پیاده سازی های جدیدی مانند  Shibarium که لایه دوم (L2) است که در آن «شیبا اینو: متاورس»  و حتی SHI، استیبل کوین اکوسیستم شیبا که قرار است فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را از طریق توسعه ی سیستم شیبا اینو ایجاد کند، توسعه خواهد یافت. اما این همه‌ی ماجرا نیست.»

 بنیاد Unification، ارائه‌دهنده سیستم بلاک چین برای شرکت‌ها، اعلام کرد که نسخه‌ی آزمایشی عمومی Shibarium، راه حل درجه ی لایه دوم رمزارز شیبا اینو، ممکن است «خیلی زود» منتشر شود. نسخه دوم شبکه آزمایشی خصوصی شیباریوم قبلاً راه اندازی شده است.

 در دسامبر، توسعه‌دهنده‌ی شبکه، Eric M، توییت کرد که Shibarium را نمی‌توان «بی‌صدا کنار گذاشت»، و اضافه کرد که کارهایی وجود دارد که باید انجام می‌شد.  قبل از آن، او به جامعه‌ی شیبا اطمینان داد که راه حل مورد انتظار مقیاس پذیری به زودی راه اندازی خواهد شد.  توسعه دهندگان شیبا اینو یک جدول زمانی قطعی برای پروژه در نظر نگرفته اند زیرا آنها "موفقیت را تضمین نمی کنند."


منبع : U Today