ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پروژه‌های جذاب بازار برای سرمایه‌گذاری - قسمت اول

2022/07/06
18:21
391

۱. کاردانو 

 کاردانو اولین مورد از ۱۰ آلتکوین برتر این لیست است.  کاردانو به داشتن یکی از قابل اعتمادترین فناوری‌ها در فضایی مشابه به اتریوم و سولانا معروف است. این شرکت بطور مداوم در حال توسعه‌ی فناوری است که ناشی از مشارکت مستحکم آن با IOHK است.  کاردانو همچنین پیوندهای قوی با شرکت ها و دولت هایی مانند آفریقا دارد. در نهایت، شبکه تا کنون در جلو رفتن در مسیر خود قابل اعتماد بوده است.

 ۲. استریم‌کوین

 استریم‌کوین در دومین جایگاه ما به عنوان یکی از رمزارز های امیدوارکننده جدید در بازار است. استریم‌کوین در حال توسعه‌ی یک اکوسیستم بلاک چین برای استریمرهای زنده، تولیدکنندگان محتوا و بینندگان است. این اکوسیستم دارای بازار NFT مخصوص به استریم‌کوین است، جایی که کاربران می توانند ویدیوهای خود را تبدیل به NFT کنند. اخیراً، آنها در کنفرانس جهانی استریمر های زنده (WLSC) ۲۰۲۲ در دبی از ۲۵ و ۲۶ مارس شرکت کردند. در واقع مدیر عامل این شرکت مایکل عین چایبه، در سخنرانی خود در این رویداد نسخه آلفا پلتفرم چند جریانی استریم‌کوین به نام MeiTalk را معرفی کرد.  در این رویداد اینفلوئنسر های رسانه های اجتماعی و رهبران این صنعت از سراسر جهان حضور داشتند.

 استریم‌کوین در حال حاضر در مرحله ICO خود است که قرار است در ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ به پایان برسد. علاوه بر این، برای قدردانی از  GaStream (GSTRM) آن‌ها را به سرمایه گذاران فروش عمومی خود از طریق ایر‌دراپ معرفی کرده اند. سرمایه گذاران واجد شرایط، ICO GSTRM رایگان خود را از ایردراپ دریافت می کنند، با نسبت 5 GSTRM برای هر 1 STRM.  علاوه بر این، استریم‌کوین اولین برنامه ارجاعی را راه اندازی کرد که در آن ارجاع دهنده ۱۰۰٪ سرمایه گذاری ICO ارجاع داده شده را در هر خرید موفق STRM دریافت می کند. برنامه ایردراپ و ارجاع در طول مرحله ICO برای هر سرمایه‌گذاری با ارزش هر STRM حدود ۵۰ دلار یا بیشتر در دسترس است.

 ۳. دسنترالند (مانا)

 مانا در حال حاضر همچنان محبوب ترین آلتکوین مربوط به متاورس است. این شبکه ارائه‌ی به روزرسانی های مداوم و مشارکت منظم با پروژه های دیگر را اعلام می کند.  اخیراً، با سرمایه‌گذاری جی‌پی مورگان در دسنترالند خبرهای مهمی منتشر شده اند که موجی را در سراسر جامعه کریپتو ایجاد کرد.  این ممکن است نشان دهنده‌ی جهشی قبل از ورود شرکت های بزرگتر و کنترل اوضاع توسط آن ها باشد.


منبع : Sinabtc