ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پروژه‌های جذاب بازار برای سرمایه‌گذاری - قسمت دوم

2022/07/06
18:26
354

۴. کریپتو.کام

 کریپتو.کام یکی از بهترین آلتکوین ها با بیشترین پتانسیل در این لیست است.  کریپتو.کام یکی از تهاجمی‌ترین شبکه‌ها از نظر شراکت در حال حاضر است. اخیراً، نام تجاری استیپلس سنتر را به عنوان بخشی از یک قرارداد ۲۰ ساله به کریپتو.کام آرنا تغییر داده است. علاوه بر این، با UFC برای تایید و لبرون جیمز همکاری کرد تا به کودکان محروم در مورد رمزارز‌ها و بلاک چین آموزش دهد.  هدف آن تبدیل شدن به صرافی رمزنگاری پیشرو است و ممکن است به زودی به این هدف برسد.

 ۵.سند باکس

 سند یک ارز دیجیتال امیدوارکننده برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲ در فضای متاورس است.  سندباکس در کنار دسنترالند نام برجسته دیگری در متاورس است. این شرکت در حال حاضر با سایر شرکت‌های رمزنگاری مانند چین گیمز و سومو تکس همکاری می‌کند. سندباکس ابتدا برای پروژه های موبایل و رایانه شخصی و در نهایت متاورس شناخته شد است. این واقعیت که ارتباط نزدیکی با نام متاورس دارد به این معنی است که پتانسیل زیادی دارد تا در نهایت یکی از بزرگان این صنعت باشد.

 ۶. ریپل

 ریپل یکی از محبوب ترین رمزارز ها در این لیست است. ریپل یک توکن مفید است که مبلغ کم کارمزد تراکنش ها و تراکنش های سریع از خدماتی است که ارائه می دهد. شرکتی که ریپل را منتشر کرده است، جایگاه خود را به عنوان یکی ازمحبوب ترین شرکای بسیاری از کشورها در ایجاد ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است. همچنین، فناوری ریپل توسط ده ها بانک برای تسهیل تراکنش ها فرامرزی استفاده می شود.


منبع : Sinabtc