ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پروژه‌های جذاب بازار برای سرمایه‌گذاری - قسمت پایانی

2022/07/07
08:30
330

۷.شیبا اینو

 شیبا به عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین و معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در این فهرست جایگاهی را به خود اختصاص داده است. شیبا اینو سکه ای است که در کنار حمایت اجتماعی عظیم در سراسر جهان، پیشرفت های زیادی داشته است.

بزرگ‌ترین پیشرفت اخیر، اعلام متاورس شیبا اینو (نام رسمی هنوز اعلام نشده است) می‌باشد که در آن مردم می‌توانند زمین‌هایی را در شیبا لندز خریداری یا حراج کنند. این تغییرات در مسیر پیشرفت‌ها و فناوری‌های جدید نشان‌دهنده رشد بیشتر در آینده است.  علاوه بر این، نشان می دهد که شیبا اینو بر زنده نگه داشتن فناوری متمرکز است.

 ۸. گالا گیمز

 گالا یک آلتکوین امیدوارکننده در فضای متاورس، در کنار سند و مانا است. گالا گیمز پروژه دیگری است که پس از ثبت نام در بایننس مورد توجه قرار گرفته است. مجموعه بازی های NFT گالا برای کاربرانی که به این ژانر علاقه دارد جذاب است. گالا گیمز بازی های زیادی در شبکه خود دارد و با شرکت های معروفی مانند Brave و Polygon همکاری خوبی دارد. علاوه بر این، آنها در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک متاورس به نام گالاورس هستند.

 ۹. دوج‌کوین

 برای خرید در سال ۲۰۲۲، دوج یکی از برترین ارزهای دیجیتال است. دوج‌کوین یکی از جالب‌ترین سکه‌ها است، به‌ویژه که ایلان ماسک همیشه در توییتر در مورد این ارز صحبت می‌کند. این ارز با یکی از بهترین‌ ابزار های حوزه کریپتو پشتیبانی می شود و طرفدارانش نیز همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این، کارمزد تراکنش کمتری نسبت به ارزهای دیجیتال برتر در بازار مثل بیت‌کوین و اتریوم و غیره دارد.

 اخیراً دوج‌کوین به ۳ میلیون دنبال کننده در توییتر رسیده است و در حال حاضر بزرگترین میم کوین در بازار است.

 ۱۰.اسموت لاو پوشن

 اسموت لاو پوشن یکی دیگر از رمزارزهای محبوب است که به دلیل بروز رسانی های جدید شرکتش، اکسی اینفنیتی مورد توجه واقع شده است. به روز رسانی ها شامل حالت های بازی جدید است که از توکن اسموت لاو پوشن حتی بیشتر از قبل استفاده می کند. در نتیجه، نشان‌دهنده ی این است که حلقه ی کوچک طرفدارانش این ارز را هولد می‌کنند. به عنوان مثال، یک نهنگ اخیراً پس از انتشار اخبار، ۶۰ میلیارد اسموت لاو پوشن خریداری کرد.


منبع : Sinabtc