ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

جابجایی مبالغ هنگفت ریپل در بازار

2022/04/01
15:24
288

ردیاب کریپتو Whale Alert این خبر را منتشر می‌کند که ارائه‌دهنده خدمات Ripple DLT دوباره یک میلیارد ریپل را در اولین روز ماه جدید از سپرده‌گذاری خارج کرده است تا بخشی از آن را به حجم عرضه در گردش اضافه کند. در این میان، بیش از ۴۱۰ میلیون ارز ریپل توسط صرافی‌های دیجیتالی پیشرفته و آدرس‌هایی که Whale Alert آن‌ها را به‌عنوان «ناشناخته» علامت‌گذاری کرده بود، خریداری شده است.

هیولای فین‌تک ریپل از ابتدای سال ۲۰۱۷ یک میلیارد ریپل را با هدف آزادسازی ۵۵ میلیارد ارز وابسته به ریپل منتشر کرده است. در دو سال گذشته، این شرکت ۲۰۰ میلیون از مبلغ آزاد شده را به گردش اضافه کرده و ۸۰۰ میلیون یا گاهی ۹۰۰ میلیون را در اختیار خود نگه داشته است. ریپل باقی‌مانده به مشتریان متعدد ریپل - بانک‌ها، پلتفرم‌های نگهبانی و سایر مؤسسات مالی و همچنین به صرافی‌ها ارسال می‌شود تا از نقدینگی مورد نیاز بازار پشتیبانی کند. معادل فیات یک میلیارد ریپل انتقالی امروز بیش از ۸۱۰ میلیون دلار است.

جدای از آن، این تیم ردیابی گزارش داد که چندین صرافی بزرگ ارز دیجیتال و کیف پول‌های ناشناس، ۴۱۱.۹ میلیون توکن ریپل را بین یکدیگر جابجا کرده‌اند. به گفته Bithomp جمع‌آورنده‌‌ی داده متمرکز بر ریپل، کیف‌هایی که توسط WA با عنوان «ناشناخته» برچسب‌گذاری شده‌اند، کیف پول‌های صرافی و نگهبانی نیز هستند. اکثر تراکنش ها توسط صرافی های FTX، بیت استامپ و بیترکس انجام شده است. بقیه توسط بایننس، ripple ODL Corridor Bitso و سرویس نگهداری BitGo ساخته شده‌اند که سال گذشته توسط Galaxy Digital مایک نووگراتز خریداری شد.


منبع : U Today