ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

افزایش قسمت اتریوم پس از انجام ادغام

2022/07/23
18:40
264

در ۲۱ جولای، حرکت قیمت در کل بازار ارزهای دیجیتال عمدتا خاموش بود. معامله‌گران، بالاترین سود را از اوایل جولای به ثبت رسانده بودند و یک روز وقت نیاز داشتند تا سودهای اخیر خود را هضم کنند.
ادغام (مرج) اتریوم، علیرغم شایعات، همچنان در صدر فهرست اخبار باقی مانده است و پس‌ از اینکه تاریخ اولیه ۱۹ سپتامبر برای ادغام اصلی اعلام شد، رالی بازار شتاب گرفت.
طبق داده‌ها، قیمت اتر که در ۲۰ جولای به ۱۶۲۰ دلار رسیده بود، در ساعات اولیه‌ی ۲۱ جولای به پایین‌ترین حد خود یعنی ۱۴۶۳ دلار رسید و اکنون به بالای سطح حمایتی ۱۵۰۰ دلار بازگشته است.
یکی از بنیان‌گذاران اتریوم در روز پنجشنبه در کنفرانس انجمن اتریوم در فرانسه، برنامه‌های خود را برای پیشرفت‌های آینده توضیح داد و از ارتقا آتی این پلتفرم که به آن ادغام گفته می‌شود سخن گفت. این پروژه که شبکه اصلی اتریوم را با زنجیره اثبات سهام بیکن (Beacon) ادغام می‌کند، اولین مورد از زنجیره‌ تغییراتی است که در برنامه‌ی اتریوم قرار گرفته‌اند.
پس از برنامه‌ی ادغام (Merge) قرار است برنامه‌های دیگری با نام‌های surge، verge، purge و splurge نیز بر اتریوم اجرا شوند.
اتریوم پس از ارتقا تنها تا ۵۵ درصد تکمیل می‌شود که تا ماه سپتامبر به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
پروژه surge به دلیل اضافه شدن شاردینگ اتریوم است. این پروژه یک راه‌حل مقیاس‌پذیر است که طبق گفته‌ی بنیاد اتریوم، بلاک چین‌های لایه ۲ را مقرون‌ به‌ صرفه‌تر کرده، هزینه‌ی جمع‌آوری یا تراکنش‌های همراه را کاهش داده و اجرای گره‌ها را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.


منبع : Bitcoin.com