ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ده ارزی که باید قبل از سال 2023 خریداری کنید - قسمت اول

2022/07/25
12:59
607

آوالانچ

آوالانچ یکی از معدود بلاک چین هایی است که می تواند بدون فدا کردن ویژگی غیرمتمرکز بودن به خوبی مقیاس پذیر شود. پتانسیل آن برای قابلیت همکاری با بسیاری از بلاک چین ها نامحدود است. بلاک چین‌ آوالانچ الگوریتم‌های اجماع را بر اساس موارد استفاده تغییر می‌دهند و شبکه آن نیز اعتبار سنج های بیشتری نسبت به سایر شبکه‌ها دارد. در مجموع آوالانچ یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای ثروتمند شدن است.


بیت کوین

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال محسوب می شود و همواره از ارزش خاصی برخوردار است. میزان عرضه بیت کوین به 21 میلیون عدد محدود شده است. همچنین نرخ استخراج نیز تقریباً هر چهار سال 50 درصد کاهش می یابد که نشان می دهد عرضه در گردش آن همواره در حال کاهش است. با توجه به توکن سوزی های انجام شده نیز ارزش این ارز همواره افزایش می یابد که می تواند آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تبدیل کند.

سولانا

سولانا در دو زمینه حیاتی برای توسعه یعنی سرعت و هزینه های پایین تراکنش، به خوبی با اتریوم رقابت می کند. ساختار اتریوم تراکنش ها را در هر ثانیه به 15 تا 30 در شبکه خود محدود می کند و گلوگاهی را ایجاد می کند که منجر به زیاد شدن هزینه کارمزدها می شود اما سولانا ساز و کار بهتر و ارزان تری را دنبال می کند.این ارز به دلیل ویژگی‌های انقلابی‌اش، سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کرده است. 
 

کاردانو 

کاردانو یک رمزارز نسل سوم است. ویژگی های آن ترکیبی از بهترین خصوصیات رمزارزهای نسل اول و دوم مانند بیت کوین و اتریوم است. این ارز همچنین از Proof of Stake (PoS) به جای Proof of Work (PoW) استفاده می‌کند و پایداری آن را در مقایسه با دیگر سیستم‌های رمزنگاری بهبود می‌بخشد. بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ بازار خرید کاردانو را توصیه می کنند.
 

ریپل 

این ارز جدیدا به پیروزی های مهمی در دادگاه خود رسیده است و ممکن است به زودی رشد خوبی را تجربه کند. توکن ریپل به دلیل پروتکل توافقی خود، می‌تواند تراکنش‌ها را در چند ثانیه با هزینه کم و با حداقل انرژی پردازش کند. این امر آن را به یکی از ارزهای دیجیتال دوستدار محیط زیست تبدیل می کند. با توجه به اهمیت محیط زیست و همچنین بهره وری بالای این ارز ریپل را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید قبل از سال 2023 دانست.
 


منبع : Coindesk