ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ده ارزی که باید قبل از سال 2023 خریداری کنید - قسمت دوم

2022/07/25
13:05
582

بایننس کوین


آینده این ارز به رشد صرافی بایننس بستگی دارد و با توجه به وضعیت این صرافی در بازار جهانی می توان ادعا کرد که بایننس کوین یکی از درخشان ترین ارزها در بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود. این ارز تا پایان سال 2023 می تواند از 610 دلار عبور کند و سقف های جدیدی بسازد. به همین دلیل نیز بایننس کوین یکی از بهترین ارزهایی است که می توان خریداری کرد.

تتر


استیبل کوین ها همواره ارزش یکسانی دارند اما اگر به دنبال حفظ سرمایه خود با ریسک بسیار کم هستید خرید تتر تقریبا مطمئن ترین گزینه است. تتر نرخ برابری 1 به 1 با دلار آمریکا را دارد و در حال حاضر نیز ارزش دلار آمریکا در برابر دیگر ارزها روز به روز بیشتر می شود. همچنین در برابر دلار کاغذی مشکلاتی همچون نگهداری در شرایط خاص، امکان سرقت و یا فروش در شرایط خاص را ندارد. 

استیبل کوین USD 

این ارز نیز مانند تتر یک استیبل کوین است و نرخ برابری یک به یک با دلار آمریکا را دارد. خرید این ارز نیز به کسانی که می خواهند ارزش سرمایه خود را حفظ کنند و از نوسانات بازار دور باشند توصیه می شود.

پلیگان/ متیک

تیم متیک به تازگی از ورژن هاردفورک اتریوم خود رونمایی کرد که باعث می شود قیمت این ارز قابل پیشبینی تر شود. این هاردفورک باعث سوزاندن تعداد بیشتری از این ارز می شود که در نهایت به کنترل تعداد توکن های در گردش منجر می شود و ارزش کلی متیک را بالا می برد.

ترا / لونا 

این توکن که مجددا فعالیت خود را از سر گرفته همچنان اهداف خوبی دارد و می تواند کمک زیادی به بازار ارزهای دیجیتال کند. پس از مشکلاتی که برای نسخه قبلی این ارز پیش آمد این امید وجود دارد که تیم لونا از این موضوع درس گرفته باشد و این بار روند توکن خود را بهتر مدیریت کند. لونای جدید ماهیت غیرمتمرکز خود را به خوبی حفظ کرده است و می تواند شاهد رشد مناسبی باشد.
 


منبع : Coindesk