ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

با وجود هک ۶۲۵ میلیون دلاری رونین قیمت توکن اکسی اینفنیتی ۱۵ درصد افزایش یافت.

2022/04/02
18:34
338

همانطور که نمودار تریدینگ ویو نشان می‌دهد، با وجود اینکه هک شدن، پروژه GameFi را معرض خطر قرار داد، ارزش توکن اکسی اینفینیتی که اخیراً هک شده بود، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

 طبق نمودار روزانه، قیمت توکن اکسی اینفینیتی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و بار دیگر از میانگین مقاومت ۲۰۰ روزه عبور کرد. هرچند متأسفانه، به سرعت تحت مقاومت قرار گرفت و نشان داد که به قدر کافی قدرت خریدار و ارزش در بازار این توکن وجود ندارد.

 درست پس از اینکه پروژه اعلام کرد قربانی هکرها شده است، قیمت توکن ۹.۷ درصد سقوط کرد که با توجه به اینکه حمله‌ی اخیر به GameFi، یکی از بزرگترین هک‌ها در تاریخ این صنعت و فضای DeFi است، واکنش نسبتا ملایمی حساب می‌شود.

 پیش از این، قیمت این دارایی با میانگین نوسان روزانه ۶ درصد معامله می‌شد که پس از هک تغییری نکرده است و نشان می‌دهد که کاهش قیمت صرفاً تکنیکال بوده و سرمایه‌گذاران اهمیت چندانی به ۶۲۵ میلیون دلار دزدیده شده نمی‌دهند.

 زنجیره جانبی مرتبط با اتریوم که توسط توسعه‌دهنده اکسی اینفینیتی توسعه داده شده بود، قبلاً این نقض را تأیید کرده بود که منجر به زیان هنگفت ۶۲۵ میلیون دلاری شد. هنوز مشخص نیست که هکر چگونه کلیدهای خصوصی را به دست آورده و گره های اعتبارسنجی را تخلیه کرده است، اما هکر به راحتی رکورد بزرگترین هک قبلی در تاریخ DeFi را - هک ۶۱۱ میلیون دلاری Poly Network - جابه‌جا کرد.

 مدتی بعد، مدیر ارشد اجرایی Sky Mavis، که شرکتی است که بزرگترین پروژه GameFi در این فضا را پشتیبانی میکند، اظهار داشت که آنها وجوه کاربران خود را که در این هک از دست رفته اند، بازپرداخت خواهند کرد.


منبع : U Today