ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

چه ارزهایی دوباره برای فاز اصلاحی آماده می‌شوند؟

2022/07/26
06:54
451

یک استراتژیست ارزهای دیجیتال، به سرمایه‌گذاران هشدار داده و اعلام کرده است که به نظر می‌رسد تعدادی از آلت‌ کوین‌ها پس از افزایش در دو هفته‌ی گذشته، آماده‌ی یک حرکت اصلاحی هستند.
این تحلیلگر با نام مستعار Cheds که نزدیک به ۲۷۵۲۰۰ دنبال‌کننده در توییتر دارد، لیستی از آلت‌ کوین‌ها ارائه کرده و هشدار داده است که سرمایه‌گذاران باید مراقب آن‌ها باشند. این فهرست شامل میم کوین شیبا اینو (SHIB)، Litecoin، توکن SAND متعلق اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاکچین سندباکس، توکن بومی صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ یعنی UNI و پالیگان (MATIC) است.
او همچنین اعلام کرده که ساختار بازار بسیاری از آلت‌ کوین‌ها مشابه به رفتار فعلی لایت‌کوین است که به گفته او نشانه‌هایی از فرسودگی پس از افزایش بیش از ۲۰ درصدی از ۱۳ جولای در آن قابل‌مشاهده است.
این تحلیلگر ارزهای دیجیتال، هفته‌ی گذشته در مورد بیت کوین به دنبال‌کنندگان خود هشدار داده بود که رمزارز اول جهان در حال نشان دادن نشانه‌هایی از ضعف پس از یک واگرایی نزولی است. وی گفت: بیت‌کوین و اتریوم هر دو با حجم موجود (OBV) در نمودار روزانه، واگرایی دارند.

شاخص OBV، یک شاخص تکنیکال است که حجم خریدوفروش را اندازه‌گیری می‌کند. یک واگرایی نزولی نشان می‌دهد که یک روند معکوس می‌تواند پیش رو باشد. به گفته Cheds، اصلاح بیت کوین به ۲۰۶۰۰ دلار، واگرایی نزولی OBV را برطرف می‌کند.
این تحلیلگر کریپتو همچنین خاطرنشان کرده که میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در نمودار چهارساعته در حدود ۲۰ هزار دلار است.


منبع : Dailyhodl