ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

لونا سقف تاریخی جدیدی ثبت کرد.

2022/04/03
10:07
354

قیمت ارز لونا امروز با رسیدن به ۱۱۷.۷ دلار سقف تاریخی جدیدی را ثبت کرد. با توجه به داده های کوین‌مارکت کپ این ارز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷ درصد رشد داشته است.

لونا اکنون هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و یک بار دیگر ریپل را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر ارزش بازار لونا ۴۱ میلیارد دلار است. در زمان انتشار این خبر، آدرس رسمی بنیاد Luna Guard (LGF)، یک سازمان غیرانتفاعی که توسط Terraform Labs تأسیس شده است، تقریباً ۱.۴ میلیارد دلار بیت کوین دارد. همانطور که توسط دو کوون، یکی از بنیانگذاران ترا توضیح داده شده است، هدف اصلی این ذخیره‌سازی کمک به حفظ پیوند دلاری استیبل کوین TerraUSD (UST) است.

تیم ترا قصد دارد ذخیره بیت کوین خود را به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد و در آرزوی تبدیل شدن به بزرگترین دارنده‌ی بیت کوین در یک کیف پول است. کوون در اوایل این هفته به لورا شین، تهیه کننده پادکست ارزهای دیجیتال، گفت که انتظار دارد قیمت بیت کوین در آینده افزایش یابد. در چنین حالتی، UST به حفظ ثبات خود ادامه خواهد داد حتی اگر تقاضا شروع به کاهش کند. با این حال، او بدترین سناریو را رد نکرد، که در آن قیمت بیت‌کوین در شش ماه آینده به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. Terra’s UST همچنان محبوب ترین استیبل کوین غیرمتمرکز با ارزش بازار ۱۶.۵ میلیارد دلار است. بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین رقم سال ۲۰۲۲ یعنی ۴۸۰۸۶ دلار در اوایل این هفته، در تلاش است تا روند صعودی خود را بازیابد. این ارز دیجیتال پرچمدار در حال حاضر اندکی بالاتر از سطح ۴۶ هزار دلار در صرافی های بزرگ معامله می‌شود.


منبع : U Today