ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

۸۶ میلیارد شیبا اینو توسط سومین کیف پول بزرگ در اتریوم خریداری شد.

2022/04/03
16:44
384

سومین نهنگ بزرگ در بلاک‌چین اتریوم، به نام tsunade، حدود ۸۶ میلیارد توکن شیبا اینو را علی‌رغم عملکرد ضعیف این میم کوین خریداری کرد. ارزش این معامله ۲.۳ میلیون دلار است.

 این کیف پول که در حال حاضر حدود ۳.۵ میلیارد دلار دارایی دیجیتال مختلف دارد، در حالی که شیبا اینو در تلاش بود از مقاومت ۲ مارس خارج شود، خرید بزرگی انجام داد. متأسفانه، این خرید کمکی به روند قیمت شیبا اینو نکرد. با وجود خرید مقدار زیادی توکن شیبا اینو همچنان این ارز بزرگترین ارز ذخیره شده در این آدرس نیست.  بر اساس اطلاعات تیم WhaleStats، بزرگترین موجودی که در کیف وجود دارد، ارز «American Born Doge» است.  این آدرس در حال حاضر دارای ۱.۸ میلیارد دلار USDOGE است.  رتبه دوم در کیف پول، توکن PAXG است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از طریق دارایی های دیجیتال صاحب طلا شوند.
این نهنگ در حال حاضر دارای دو تریلیون شیبا اینو به ارزش تقریبی ۴۷ میلیون دلار است.

 با وجود یک سری خریدهای بزرگ توسط نهنگ ها در ماه گذشته، شتاب قیمت شیبا اینو پس از رسیدن به ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار کاهش یافت.  بالاترین نقطه‌ای که توکن در ماه مارس به آن دست یافت، ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار بود، که مقاومت روانی قوی در نظر گرفته می‌شد، زیرا توکن قبلاً در ابتدای ماه از این ناحیه برگشت خورده بود.

 در مورد شاخص‌های فنی، میانگین‌های متحرک در شیبا اینو تقریباً دارای یک به اصطلاح «تقاطع مرگ» است، که اساساً عبور از میانگین متحرک ۵۰ و ۲۰۰ روزه است، زمانی که MA «کوتاه‌تر» به زیر «طولانی‌تر» می‌رسد.

 به لطف بهبود بازار ارزهای دیجیتال، این تقاطع اتفاق نیفتاد زیرا شیبا اینو در ماه مارس حدود ۳۰ درصد افزایش یافت که منجر به جدایی میانگین‌های متحرک شد.  این اتفاق به طور رسمی شیبا را در یک روند صعودی جهانی قرار می دهد.


منبع : U Today