ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رشد آلت‌کوین ها بر خلاف روند نزولی بیت کوین

2022/04/04
10:51
361

تیم سنتیمنت، گردآورنده‌ی داده‌های آنچین، در توییتی اعلام کرده است که آلت‌کوین‌ها افزایش یافته‌اند، در حالی که بیت‌کوین نتوانسته سطح ۴۸۰۰۰ دلار را در هفته گذشته بازیابی کند.  
سنتیمنت اخیراً در توییتی اعلام کرده است که آلتوکوین‌ها رفتاری غیرعادی نسبت به کاهش ارزش ارز دیجیتال پرچم‌دار جهانی یعنی بیت‌کوین از خود نشان داده‌اند. به عنوان یک قاعده، زمانی که قیمت طلای دیجیتال کاهش می‌یابد، آلتکوین‌ها از این روند پیروی می‌کنند و به سمت پایین حرکت می‌کنند. اما این بار همه چیز آن طور که انتظار می رفت پیش نرفت. در هفته گذشته، از آنجایی که بیت کوین نتوانست بالاتر از سطح ۴۸۲۰۰ دلار باقی بماند و ۷.۵۲ درصد از دست داد، از ۴۸۲۰۰ دلار به ۴۴۶۱۷ دلار کاهش یافت. از اول آوریل تاکنون، بیت کوین توانسته است تنها ۳.۶۲ درصد از ضررهای خود را جبران کند.
 بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط سنتیمنت، در حالی که بیت کوین با مشکل مواجه بوده است، آلت کوین ها در حال افزایش گسترده بوده اند. در میان آنها، چهار ارز بیشترین رشد را داشته اند: آوی تا امروز ۴۲ درصد افزایش یافته است، زیلیکا ۵۲ درصد افزایش یافته، GMT حدود ۲۱۹ درصد و WAVES نیز ۴۵ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار این آلتکوین ها نیز از دوشنبه گذشته به سرعت در حال رشد بوده است.


منبع : U Today