ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

هاسکینسون: دیگر هیچ نظری در رابطه با وضعیت ریپل ندارم.

2022/10/12
08:55
338

اختلاف کاربران ریپل با چارلز هاسکینسون ممکن است سرانجام به پایان برسد چرا که بنیانگذار شبکه کاردانو نمی خواهد بیشتر از این در مورد ریپل بحث کند و معتقد است که این کار بی فایده است.
اختلاف بین کابران ریپل و چارلز هاسکینسون با اظهار نظر بنیان‌گذار کاردانو در مصاحبه ای در مورد وضعیت SEC آغاز شد. او اظهار داشت که دلیل اصلی شکایت SEC علیه ریپل، فقدان قوانین نظارتی و همچنین تمایل بیش از حد این کمیسیون برای قرار دادن تمام پروژه‌های رمزنگاری در چارچوب قانونی مورد استفاده برای سهام است.
پس از انتشار مصاحبه، صدها کاربر ریپل با هاسکینسون مخالفت کردند و اظهار داشتند که او با SEC در یک جبهه است و پروژه‌ی کاردانو نیز ممکن است بخشی از یک طرح فاسدی باشد که در آن آنها علیه پروژه هایی مانند ریپل فعالیت می کنند. علیرغم تمام ادعاهای مطرح شده توسط اعضای انجمن ریپل، بنیانگذاران این ارز از هاسکینسون حمایت کردند و گفتند که SEC در واقع فاقد چارچوب قانونی خاص برای پروژه های ارز دیجیتال یا بلاک چین است.

با این حال، حمایت بنیانگذاران برای برخی از نمایندگان انجمن ریپل کافی نبود و آنها همچنان هاسکینسون را مورد حمله‌ی خود قرار دادند تا اینکه او تصمیم گرفت کاربرانی را که نظرات خود را در بخش نظرات زیر توییت هایش بیان می کردند محدود کند.
خوشبختانه جنجال بین این توسعه‌دهنده و انجمن ریپل بالاخره به پایان رسید زیرا او نمی‌خواهد هیچ نظر دیگری در مورد این موضوع ارائه دهد.


منبع : U Today