ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ردیت در حال سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین و اتریوم

2024/02/25
13:27
138

ردیت با خرید بیت کوین و اتریوم به استراتژی سرمایه گذاری خود تنوع بیشتری بخشیده است.

ردیت پلتفرم رسانه‌های اجتماعی محبوبیست که به‌خاطر انجمن‌های متنوع و محتوای جامعه محورش شناخته شده است. این پلتفورم همانطور که در اسناد S_1 ارائه ی عرضه ی اولیه اوراق بهادر خود (IPO) ذکر کرده بود، با به حیطه ی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین و اتریوم خبرساز شد. این شرکت نه تنها بخشی از ذخایر نقدی مازاد خود را در این ارزهای دیجیتال پیشرو سرمایه گذاری کرده است، بلکه آزمایش هایی در زمینه ی معرفی فناوری بلاک چین به عنوان بخشی از چشم انداز آینده ی خود برای نوآوری و پیشروی در فضای دیجیتال نیز انجام داده است.

 

  همزمان با این اتفاقات ردیت در حال آماده شدن برای عرضه اولیه عمومی خود (IPO) است و هدف از این کار ایجاد فرصتی منحصر به فرد برای کاربران خود در زمینه ی مشارکت مستقیم در رشد شرکت می‌باشد. ردیت اعلام کرده است که قصد دارد به فعال ترین کاربران خود، از جمله برخی مدیران، فرصت خرید مستقیم سهام این شرکت را بدهد. این استراتژی، در حالی که به طور بالقوه نوسان قیمت بازار سهام عادی کلاس A را افزایش می دهد، تعهد شرکت را به جامعه محور بودن خود نشان می دهد. با این حال، این شرکت به خریداران خود توصیه میکند که جانب احتیاط را رعایت کنند زیرا این اقدام ممکن است به نوسانات احتمالی در بازار و در نهایت افزایش ریسک برای سرمایه گذارانش منجر شود.

 

  ورود ردیت به دنیای بلاک چین و ارز دیجیتال بدون چالش نخواهد بود. قبل از ارائه عرضه اولیه IPO این شرکت با ارائه ی امتیازاتی به جامعه بلاک چین این اپ، به مشارکت کنندگان خود توکن هایی از زنجیره های اتریوم و AIgorand پاداش می داد. 

 

با این وجود که جوامع متمرکز بر ارزهای دیجیتال ردیت از این سیستم پاداش محور خیلی راضی بودند، ردیت تصمیم گرفت تا سیستم امتیازات خود را در ماه اکتبر و قبل از لیستینگ عمومی خود متوقف کند. این تصمیم تحت تأثیر تغییراتی بود که در پیش زمینه ی قانونمند سازی این سیستم و پیچیدگی‌های موجود در مدیریت یک سیستم پاداشِ مبتنی بر بلاک چین وجود داشت بود.

 

  علیرغم کنار گذاشتن این سیستم پاداش محور، سرمایه گذاری ردیت در بیت کوین و اتریوم نشان دهنده یک شرط بندی استراتژیک بر روی آینده ارزهای دیجیتال است. ردیت با هولد کردن ارزهای دیجیتال و امتحان بلاک چین در سیستمش، تبدیل به محوری در رسانه های اجتماعی و اقتصاد دیجیتال که امروز در حال ظهور است تبدیل شده است.


منبع : Bitcoin.com