ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

خرید مقدار زیادی اتریوم توسط کیف پولی که ادعا می‌شود متعلق به جاستین سان است

2024/02/25
22:58
127

کیف پولی که گمان می‌رود متعلق به غول دنیای کریپتو، جاستین سان باشد همچنان در حال خرید مقدار قابل توجهی اتریوم است. بر اساس توییتی که حساب متعلق به شرکت تحلیل و آنالیز «لاک‌آن‌چین» پست کرده است، این کیف پول تعداد ۱۳،۷۸۰ اتریوم به قیمت ۴۱.۲۴ میلیون دلار از صرافی بایننس خریداری کرده است.

 

این خرید فقط بخشی از معاملاتی است که این کیف پول در چند وقت اخیر انجام داده است. این کاربر که گمان میروند جاستین سان باشد در کل ۱۶۸،۳۶۹ اتریوم به ارزش ۴۸۷ میلیون دلار از صرافی های بایننس و DEX تهیه کرده است. تراکنش های این کیف پول در این هفته با مبالغ  قابل توجهی هر روز بیشتر و بیشتر شده است.

 

  افزایش فعالیت‌های کیف پولی که ادعا میشود متعلق به جاستین سان، بنیانگذار تورن TRON که چهره ای برجسته در دنیای ارزهای دیجیتال است، بحث‌ها و گمانه‌زنی‌ های بسیاری را در میان اعضای جامعه ی کریپتو برانگیخته است. در حالی که سان مالکیت این کیف پول را تایید نکرده است، مقدار و دفعات این خریدها با فعالیت های سرمایه گذار برجسته ای مانند او مطابقت دارد.

 

  گردآوری این حجم زیاد از ارز دیجیتال اتریوم درست همزمان با شکستن سقف ۳،۰۰۰ دلار توسط این توکن انجام شده است. قیمت اتریوم پس از افزایش ۲.۱۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در حال حاضر ۳،۰۲۲ دلار می‌باشد. این ارز در ۳۰ روز گذشته ۳۵.۸۸ درصد رشد داشته است و رشد سالانه ی این ارز از این مقدار هم فراتر رفته و حدود ۸۸.۶۲ درصد می‌باشد.

 

خرید مبالغ بالای اتریوم و افزایش همزمان قیمتش منجر به تفسیرهای مختلفی شده است.  برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که خرید این مبالغ بالا می تواند یک سیگنال صعودی برای اتریوم باشد که نشان دهنده ی اعتقاد قوی بازارگردانان به پتانسیل بلندمدت اتریوم است. برخی دیگر حدس می زنند که این اتفاق می‌تواند بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تری از طرف سان یا طرف های وابسته به او باشد. در عین حال نمی‌توان احتمال پیدایش صندوق ETF اتریوم را نیز دست کم گرفت.


منبع : U Today