ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

اظهار نظر عجیب خالق سولانا در مورد ساتوشی

2024/02/26
20:57
531

آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار سولانا، اخیراً با انتشار توییت عجیبی در مورد ساتوشی جامعه ی ارز های دیجیتال را در حیرت فرو برده است.

  توییت یاکوونکو پس از انتشار ۱۲۰ صفحه ی مکالمات بین ساتوشی ناکاموتو و مارتی مالمی پست شد. ناکاموتو نام مستعار بنیان‌گذار بیت‌کوین و مارلی از سازندگان اولیه ی این ارز دیجیتال است. مکالمات بین این دو نفر که در ۲۳ فوریه منتشر شد شامل اطلاعات زیادی از بینش اولیه ای که بیت‌کوین را تشکیل داد و چشم اندازی که این دو برای این ارز دیجیتال داشتند می‌باشد. همچنین این ایمیل ها شامل برخی از اطلاعات شخصی و ایده ها و افکار ساتوشی ناکاموتو می‌باشد.

مرت، مدیر عامل Helius Labs، در مقاله ای به یکی از گفته های ساتوشی در یکی از ایمیل هایش اشاره کرده که گفته بود: "سرعت پهنای باند، قیمت ها، گنجایش فضای سیستم ها و قدرت محاسباتی آن ها در طول زمان افزایش پیدا می‌کنند و وقتی ما به آنها احتیاج داشته باشیم در دسترس ما خواهند بود."

  این تفکر ساتوشی بر ایدئولوژی های سولانا نیز اشاره می کند و به همین دلیل این نوشته توجه یاکوونکو را به خود جلب کرده است و باعث شده او در این مورد اظهار نظر کند، او در توییتی نوشت: "ساتوشی خالق سولانا نیز هست، فقط او این بار در پوشاندن ردپای خود بهتر عمل کرده است. حقیقت همین است."

با توجه به اینکه آناتولی یاکوونکو خود خالق سولانا است، این توییت او ممکن است شوخی ای برای اشاره به شباهت هایی که می‌توان بین پروژه های مختلف سولانا و میراث ساتوشی, بیت‌کوین دید باشد.

  سولانا (SOL) در سال ۲۰۱۷ ساخته شد تا در برابر ابزار های سانسور مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و امکان افزایش حجم در هر تراکنش با هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر بلا‌ک‌چین ها مانند بیت‌کوین یا اتریوم را برای افراد فراهم کند.  این اتفاق حدود شش سال پس از ناپدید شدن خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو افتاد. ساتوشی در سال ۲۰۱۱ از اینترنت ناپدید شد.


منبع : U Today