ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

جهش قابل توجه کیف پول های فعال کاردانو

2024/02/26
21:01
302

کاردانو (ADA) طی چند روز گذشته افزایش قابل توجهی در کیف پول های تازه ایجاد شده داشته است.

  به طور دقیق تر، تعداد کیف پول های جدید ارز کاردانو از ۱،۷۰۶ عدد در ۲۲ فوریه به ۳،۲۱۹ عدد در ۲۴ فوریه افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش قابل توجهی در پذیرش و علاقه به شبکه کاردانو است. 

 جهش در رشد تعداد کیف پول های کاردانو هم زمان با رسیدن قیمت این ارز به ۰.۵۹۹۶ دلار و افزایش ۱.۶ درصدی آن نسبت به دلار و رشد ۱.۴ درصدی نسبت به بیت‌کوین می‌باشد. این جهش نشان دهنده ی افزایش اعتماد به پتانسیل کاردانو و علاقه ی عموم نسبت به این ارز می‌باشد.

 رشد مداوم تعداد کیف پول های جدید کاردانو امیدوارکننده است، اما مهم است که این رشد را در الگوهای گسترده تر شبکه کاردانو در نظر بگیریم. شایان ذکر است که افزایش روزانه کیف‌پول‌های جدید هنوز کمتر از رکوردی است که در ۲ فوریه به ثبت رسیده بود. این شبکه در دوم فوریه رکورد ۵،۴۱۴ کیف پول جدید را در یک روز تجربه کرد.

 با این وجود، تعداد کل کیف‌پول‌های کاردانو در آستانه رسیدن به ۴.۶ میلیون است و تعداد کیف‌های تفویض‌شده - کسانی که در مکانیسم اجماع اثبات سهام شبکه (PoS) مشارکت دارند - از ۱.۳ میلیون نفر فراتر رفته است. این رشد مستمر نشان دهنده یک پایه استوار و در حال گسترش برای اکوسیستم کاردانو حتی در شرایطی که با اوج و فرود در جریان پویایی بازار مواجه است می‌باشد.

  در ۳۰ روز گذشته، کیف پول هایی که بین ۰ تا ۱۰ توکن دارند، ۱.۶ درصد افزایش داشته اند که خود نشان دهنده افزایش سرمایه گذاران کوچک یا تازه واردان به اکوسیستم کاردانو است. با این حال، کیف‌پول‌هایی که بی ۱۰ تا ۱۰۰۰توکن کاردانو داشته اند به طور کلی روندی کاهشی را تجربه کرده اند، به طوری که کیف‌های دارای ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ توکن کاردانو شاهد کاهش ۰.۵۴ درصدی بوده‌اند.

  قابل ذکر است که سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر، به‌ویژه آن‌هایی که بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون کاردانو دارند، شاهد افزایش ۱.۰۱ درصدی بوده اند و حتی رشد قابل‌توجه‌تری در بازه ی ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون توکن مشاهده شده است که ۲.۱۴ درصد افزایش داشته است. این اطلاعات نشان دهنده ی نحوه ی تنظیم موقعیت سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ در پاسخ به تحولات بازار است.


منبع : U Today