ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شکست سقف ۵۳ هزار دلار توسط بیت‌کوین

2024/02/27
01:38
743

شکست سقف ۵۳،۰۰۰ دلار توسط بیت‌کوین!

به اعتقاد تحلیل‌گران Swissblock، بیت کوین پس از رد شدن از سقف حیاتی ۵۳،۰۰۰ دلار می‌تواند سقف ۵۸،۰۰۰ دلار را هدف قرار دهد.

بیت کوین (BTC) روز دوشنبه از ۵۳،۰۰۰ دلار گذشت و رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت که از نوامبر ۲۰۲۱ نتوانسته بود به آن دست پیدا کند. این ارز با از سرگیری ناگهانی یک رالی صعودی به بیشترین قیمت خود از نوامبر ۲۰۲۱ رسید.

داده‌های CoinDesk نشان می‌دهد که بیت‌کوین که بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش در بازار است از کانال معاملاتی خود خارج شده و در صبح بیست و ششم فوریه در اولین ساعات اداری در ایالات متحده به ۵۳،۶۰۰ دلار رسید. در حال حاضر بیت کوین با ۵.۷ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته موفق شده به سقف ۵۴،۵۵۹ دلار برسد و همچنان در حال بالا رفتن است.

اتر (ETH) که دومین ارز ارزشمند بازار می‌باشد نیز نزدیک به ۴ درصد افزایش داشته و به ۳،۱۸۱ دلار رسیده که در ۲۲ ماه اخیر رکورد جدیدی است.

موسسه ی تحلیل و آنالیز کریپتوی Swissblock در مقاله ای که در روز دوشنبه در تلگرام خود منتشر کرد، نوشت: « به نظر می‌رسد که بیت‌کوین بالاخره از محدوده ای که از ۱۵ فوریه در آن قرار گرفته بود خارج شده است. حرکت این ارز به شدت صعودی است.»

تحلیلگران Swissblock اضافه کردند که سقف هدف بعدی بیتکوین بین ۵۷،۰۰۰ تا ۵۸،۰۰۰ دلار است و پس از آن بیت‌کوین ممکن است رکورد هایی را از خود به جا بگذارد که تا به حال موفق به دستیابی آن ها نشده است.


منبع : Coindesk