ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ورود ۵۲۰ میلیون دلار بیت‌کوین به صندوق های EFT در ۲۴ ساعت گذشته

2024/02/28
09:37
136

 

 صندوق های ETF بیت کوین در 24 ساعت گذشته مورد هجوم سرمایه گذاران قرار گرفت و سرمایه ی ۵۲۰ میلیون دلاری ای که به این صندوق سرازیر شد نشان دهنده‌ ی اعتماد بازارگردانان به ادامه ی سیر صعودی‌ایست که بیت‌کوین در حال حاضر پیش گرفته است. 

بر طبق داده هایی که BitMex Research منتشر کرده است صندوق های ETF بیت‌کوین در این بازه ی زمانی مجموعاً ۹،۵۱۰ بیت‌کوین جمع‌آوری کردند که نشان‌دهنده بالا رفتن توجه و علاقه ی سرمایه‌گذاران به این حیطه است.

 صندوق Fidelity FBTC EFT موفق شد با ورودی ۴،۴۵۰ توکن بیت‌کوین به ارزش ۲۴۳.۳ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته در صدر این جدول بایستید.

 صندوق iShares Bitcoin Trust یا IBIT با ۲،۰۴۶.۳ بیت‌کوین به ارزش ۱۱۱.۸ میلیون دلار در پله ی بعدی ایستاده است، که توسط BlackRock اداره می شود.

در همین حال Grayscale یکی دیگر از بازیگران مهم این بازار با از دست دادن ۴۰۹.۳ بیت‌کوین به ارزش ۲۲.۴ میلیون دلار با کاهش سرمایه ای رو به رو شد که از زمان معرفی صندوق های EFT بیت‌کوین به بازار کریپتو در ابتدای ژانویه تجربه نکرده بود.

 صندوق iShares Bitcoin Trust با سرمایه ی ۷.۲۱۳ میلیارد دلار‌ی‌، به پشتیوانه ی ۱۲۸،۶۱۵.۴ بیت‌کوینِ صندوق خود، در حال حاضر بزرگ ترین صندوق ETF بیت‌کوین است.

صندوق بیت‌کوین Fidelity Wise Origin با ۹۴،۴۵۵.۸ بیت‌کوین، به ارزش حدودی ۵.۳ میلیارد دلار در رده ی بعدی قرار دارد و صندوق ARKB ETF از موسسه ی مالی ARK Invest با ۳۲،۳۵۱.۱ بیت کوین در سبد خود به ارزش ۱.۸۱۴ میلیارد دلار، در رتبه سوم قرار دارد.

علاوه بر این، صندوق ETF بیت‌کوینِ موسسه ی مالی بلک‌راک با افزایش قابل توجهی در حجم معاملات خود به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار رو به رو شد که این صندوق را در رتبه یازدهم پر معامله ترین صندوق های ETF قرار داد.


منبع : U Today