ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سود ۱.۴ میلیون دلاری یک تریدر با جهش ناگهانی میم‌کوین‌های سولانا

2024/02/28
21:24
363

 ترکیب زمانبندی خوب بازار و ذکاوت در سرمایه گذاری باعث شد کاربری ناشناس سرمایه ی ناچیز ۳۱۰ دلاری خود را تبدیل به ۱.۴ میلیون دلار کند.

 این کاربر در ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۲.۵۸ میلیون توکن Dogwifhat (WIF) که میم کوینی مبتنی بر بلاکچین سولانا است را خریداری کرده بود.

طبق پستی که لاک‌آن‌چین، پلتفرم تحلیل بلاک‌چین در اپ X منتشر کرد ارزش کیف پول این کاربر از زمان خرید 4,530 برابر شده است. دارایی های WIF که این کاربر در سال گذشته هولد کرده است به ۱.۴ میلیون رسیده است.

در حال حاضر توکن های WIF با قیمت ۰.۵۳۳۴ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۴۲.۶۵ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۶۷.۷۴ درصد رشد داشته است. 

رشد WIF نه تنها گواهی بر طبیعت غیرقابل پیشبینی بازار کریپتو است بلکه نشان‌دهنده ی میزان افزایش علاقه ی عموم مردم به میم کوین ها نیز هست.

حجم معاملات WIF نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰.۲۲ درصد افزایش داشته و به ۱۱۹،۸۶۴،۱۴۴ دلار رسید که نشانه ی بالا رفتن میزان نقدشوندگی این توکن است زیرا سرمایه گذاران بیشتری به معامله کردن این میم‌کوین علاقه‌مند شده اند.

لازم به ذکر است که ارزش بازار این ارز با ۴۲.۲۲ درصد افزایش در ۵۳۳،۱۲۰،۵۹۲ دلار ایستاده است. رشد چشمگیر این میم‌کوین مبتنی بر شبکه سولانا توانست این ارز را به ۱۲۷امین توکن باارزش بازار تبدیل کند.


منبع : U Today