ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پیام مهم مایکل سیلر به جامعه‌ی کریپتو

2024/02/28
23:22
950

مایکل سیلر موسس MicroStrategy که یکی از حامیان مشتاق بیت‌کوین است طی پستی که در پلتفرم X منتشر کرده بود به تریدر ها تاکید کرد که «بیت‌کوین های خود را نفروشند.»

مایکل سیلر این توییت را در حالی زد که بیت کوین سقف ۶۱،۰۰۰ دلار را رد کرده بود و به رشد خود ادامه می‌دهد تا قدمی دیگر به رکورد قبلی خود نزدیک تر شود. بیت‌کوین در آپریل سال ۲۰۲۱ به قیمت مشابه امروز رسیده بود و سقف ۶۳،۰۰۰ هزار دلار را رد کرد و پس از آن در نوامبر همان سال به حدود ۶۹،۰۰۰ دلار رسید. بازارگردانان معتقدند که رالی حاضر از خرید بی وقفه ی بیت‌کوین توسط صندوق های اسپات ETF بیت کوین نشأت می‌گیرد. 

 موسسه ی MicroStrategy از خریداران قدیمی بیت کوین بوده و از آگوست سال ۲۰۲۰ در حال هولد کردن این ارز می‌باشد. این شرکت در اوایل این هفته درست قبل از جهش ناگهانی بیت‌کوین ۳،۰۰۰ توکن بیت‌کوین به ارزش ۱۵۵ میلیون دلار خریده بود.

  با نزدیک شدن به چهارمین رویداد هاوینگ بیت‌کوین در آوریل سال جاری، بسیاری از اینفلوئنسر ها معتقدند که بیت کوین با جهش ناگهانی بزرگی رو به رو خواهد شد. آدام بک بنیانگذار BlockStream که قبل از عرضه بیت‌کوین با خالق مرموزش، ساتوشی ناکاموتو در ارتباط بوده است باور دارد که بیت کوین قبل از رویداد هاوینگ به ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

 رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» نیز پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین تا ژوئن امسال که دو ماه پس از رویداد هاوکینگ است به ۱۰۰،۰۰۰ دلار می‌رسد.


منبع : U Today