ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

چشم انداز ریپل، کاردانو و شیبا در ماه مارچ

2024/03/01
15:35
1071

ماه فوریه در حالی به پایان رسید که بازار ارز های دیجیتال شاهد تغییرات بی سابقه ای بوده است. بیت‌کوین با افزایش ۴۴ درصدی توانست خود را به ۶۴،۰۰۰ دلار برساند و زمینه ی پویایی در بازار را فراهم کرده است. به غیر از بیت کوین، اتریوم و آلت‌کوین ها نیز با رشد قابل توجهی ۱۲۱ میلیارد دلار به مارکت کپ بازار اضافه کرده است.

  اما آینده ی بازار کریپتو چگونه رقم خواهد خورد؟ دارندگان توکن های ریپل، کاردانو و شیبا اینو بی صبرانه منتظر رسیدن ماه مارچ هستند.

 با توجه به افزایش ۱۷.۱ درصدی ریپل در ماه فوریه، این ارز پتانسیل رشد بالایی دارد. در گذشته ریپل در دوره های مشابه شاهد سود متوسط ۱.۶۵- درصد بوده، اما در سال های اخیر شاهد رشد مطلوبی بوده است.

کاردانو با عملکرد خوبی که در ماه گذشته داشت شاهد ۳۲.۲ درصد افزایش بوده است. با اینکه در دوره های مشابه گذشته، در این بازه هم روند صعودی و هم روند نزولی را تجربه کرده است تجربه کرده است، در سال های اخیر در ماه مارچ رشد متوسط ۲.۷ درصدی را مشاهده کرده ایم. 

  در همین حال شیبا اینو با رشد ۴۲ درصدی موفق شد به ۱۶امین ارز با ارزش بازار تبدیل بشود. با توجه به اینکه شیبا از ارز های جوان تر بازار است نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از الگوی حرکتی این ارز در این بازه به دست آورد و با توجه به دستاورد های شیبا در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ در ماه مارچ می‌توان گفت با رشد حداقلی ۰.۴۳ درصد رو‌به‌رو خواهیم شد.

با این حال احتیاط در بازار کریپتو ضروری است. تاریخچه ی قیمت یک ارز بیشتر مانند یک قطب نما می‌توانند راهنمایی کلی ای در مورد آینده ی احتمالی‌اش باشد اما نمی‌توان با قطعیت به آن ها نگاه کرد.

 با توجه به تاریخچه ی قیمت ها در همین بازه در گذشته و دستاورد های بازار در چند وقت اخیر آینده ی ارز های شیبا، کاردانو و ریپل امیدوار کننده به نظر می‌رسد. با این حال باید با احتیاط و توجه به تغییراتی که پیش خواهد آمد در بازار حرکت کرد زیرا چشم انداز بازار کریپتو همواره در حال تغییر است.


منبع : U Today